Geen Internet uit slaapstand...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Berichten
621
Beste allemaal, als ik mijn PC uit de slaapstand haal heb ik geen Internetverbinding meer. Ik kan dan dus noch Internetten noch mijn post ophalen. Dit is waarschijnlijk een heel simpel probleem, maar wie kan mij uitleggen wat ik hieraan kan doen?

TNX!
 
probeer eens nieuwe drivers te vinden voor je netwerkkaart of modem.

pe.
 
pete1, dit dacht ik idd ook eerst en dit zag ik al bij andere problemen met diverse hardware, dus heb ik de nieuwste drivers al van mijn netwerkkaart... :(
 
Wat voor verbinding heb je? Kan je daarna wel handmatig een verbinding opzetten, of kan dat ook niet en moet je je PC helemaal opnieuw opstarten?

Groetjes,
Bennie
 
Ik heb ADSL (KPN en Solcon) en ik heb eigenlijk direct opnieuw opgestart, hoe zou ik een verbinding handmatig moeten maken?
 
dit probleem komt bij mij ook incidenteel voor. ben erg benieuwd naar de oplossing. Ik gebruik w98/SE als besturingssysteem
 
Geplaatst door fun_surfer
Ik heb ADSL (KPN en Solcon) en ik heb eigenlijk direct opnieuw opgestart, hoe zou ik een verbinding handmatig moeten maken?

Door te klikken op het icoontje van je netwerkverbinding.

Weet je trouwens zeker dat dat mogelijk is? Bij mij wordt de verbinding ook verbroken.

Groetjes,
Bennie
 
pete1, ik zal kijken naar de link die je me gaf maar ik heb geen firewall...
Bennie, weet ik niet zeker of dat kan, maar dat lijkt me eigenlijk wel ja! Ik zal vandaag of morgen even bij MS op de site kijken of dit hier besproken wordt. En ik zal proberen zoals je beschrijft met die verbinding.
 
pete1, zoals je al zei heeft de link van jou alles te maken met ZAP en aangezien ik die niet gebruik is dit helaas voor mij niet de oplossing.
Ik heb bij MS op de site gekeken naar FAQ's en HowTo's maar ook daar staat niets over mijn probleem in. Ze hebben het wel steeds over energie-opties dus morgen kijk ik in mijn BIOS of daar soms iets in staat om de stroom op mijn netwerkkaart te houden. Misschien is dit ook niet de optie maar ik kan allicht eens kijken...
 
Ik heb in de BIOS gekeken maar daar heb ik niets relevants in kunnen vinden. Dit is dus ook niet de optie. Het gaat er dus op lijken dat het idd niet mogelijk is Bennie. :confused: Misschien weet iemand anders nog een optie of heeft hij hetzelfde?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan