Geen INTERNET verbinding soms....

Status
Niet open voor verdere reacties.

tilburger

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2001
Hoi allemaal,

Het probleem is het volgende; Als ik mijn laptop opstart krijg ik NOOIT in eenmaal verbinding met mijn draadloos netwerk. Ook al gebruik ik de speciale toetsencombinatie.
Als ik de pc dan opnieuw opstart en nogmaals die toetsencombinatie gebruik, werkt hij "meestal" wel.
Hoe zou dit kunnen ? :(

Voor de duidelijkheid, andere laptops in huis kennen dit probleem NIET.

Wat meer informatie over de netwerkkaart en de laptop zou kunnen helpen. :)

bijvoorbeeld wat voor merk/type laptop, wat voor netwerkkaart heb je.. etc ..

Wat meer informatie over de netwerkkaart en de laptop zou kunnen helpen. :)

bijvoorbeeld wat voor merk/type laptop, wat voor netwerkkaart heb je.. etc ..

Merk laptop: MEDION
Netwerkkaart: Hoe zou ik dat moeten weten...? Die zit neem ik aan in de laptop.

Misschien een gek antwoord, maar daar heb ik dus helemaal geen verstand van.:(

speciale toetsencombinatie.
Is dat de blauwe Fn-toets gecombineerd met een andere toets met een blauw symbooltje? Volgens mij is dat de inschakeltoets voor internet en daar moet je van af blijven nadat je 'm één keer hebt ingeschakeld. Als je vervolgens je PC opstart moet gewoon min of meer direct internet hebben (blauw symbooltje van een screen ergens naast je klok) en kan je IE of FF starten.
En anders mankeert er iets...ergens.

Is dat de blauwe Fn-toets gecombineerd met een andere toets met een blauw symbooltje? Volgens mij is dat de inschakeltoets voor internet en daar moet je van af blijven nadat je 'm één keer hebt ingeschakeld. Als je vervolgens je PC opstart moet gewoon min of meer direct internet hebben (blauw symbooltje van een screen ergens naast je klok) en kan je IE of FF starten.
En anders mankeert er iets...ergens.

Het is inderdaad de blauwe Fn toets gecombineerd met de F1 toets.
Deze combinatie werkt pas als ik hem voor de 2e maal opstart, de eerste keer niet!!

Merkwaardig:rolleyes: maar als ie dus na twee keer rammen werkt, blijf er dan van af. Als je gewoon stopt met Windows afsluiten, even uit laten staan, doe de stekker uit het stopcontact en start 'm op, dan moet je gewoon draadloos internet krijgen....of niet?:rolleyes:

Merkwaardig:rolleyes: maar als ie dus na twee keer rammen werkt, blijf er dan van af. Als je gewoon stopt met Windows afsluiten, even uit laten staan, doe de stekker uit het stopcontact en start 'm op, dan moet je gewoon draadloos internet krijgen....of niet?:rolleyes:

Echt niet. Ook niet als ik hem netjes afsluit. Ik snap er werkelijk niets van....
Zo net moest ik 3x opstarten voordat hij internetverbinding kreeg?!?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan