Hoi allemaal, Het zit allemaal zo. Me buurvrouw heeft al 6 maanden geen internetverbinding. Hoewel alles goed is geinstaleerd. De lan verbinding is goed verbonden en de modem is ook goed verbonden. Alle lichtjes branden dan ook gewoon op de modem. Maar toen ze chello belde werder haar verteld dat het aan haar systeemwerkset ligt. Ze heeft namelijk 3 vraagtekens staan, welke precies kan ik me niet meer herinneren maar wat ik nog wel nog weet was eentje van pci slots.
Dus chello vertelde haar dat het daar aan lag. En alles ze op die vraagtekens klikt wordt er gevraagd naar een cd-rom.
Zelf dacht ik dar de drivers opnieuw geinstaleerd moesten worden??
Maar wat ik nu wil weten is of het daadwerkelijk ligt aan het systeemwerkset /apparaatbeheer ligt dat ze geen internet heeft??
Ik hoor graag van jullie
PS. wat ik er nog bij wil toevoegen is dat ik zelf ook die vraagtekens heb maar ik heb wel internet verbinding.:thumb:
Dus chello vertelde haar dat het daar aan lag. En alles ze op die vraagtekens klikt wordt er gevraagd naar een cd-rom.
Zelf dacht ik dar de drivers opnieuw geinstaleerd moesten worden??
Maar wat ik nu wil weten is of het daadwerkelijk ligt aan het systeemwerkset /apparaatbeheer ligt dat ze geen internet heeft??
Ik hoor graag van jullie
PS. wat ik er nog bij wil toevoegen is dat ik zelf ook die vraagtekens heb maar ik heb wel internet verbinding.:thumb: