geen internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuttefrut

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
hallo,

ik beschik hier thuis over een "philips adsl modem multiservices" spel, nu het probleem is dat ik hem ooit eens gereset heb en nu graak ik niet meer op internet.
ik heb alles aangesloten zoals het hoort maar ik raak nog altijd niet op internet.
Kan iemand mij met zekerheid zeggen welke instellingen hiervoor aangepast moeten worden?
ik krijg van de router wel een locaal ip adres toegewezen, ik heb toegang tot de router zelf maar ik raak dus niet met mijn verbinding naar buiten.

zou iemand mij kunnen helpen?

groeten!

Heb je 'm gereset of heb je de firmware vernieuwd? I.i.g. zijn waarschijnlijk dingen uit je router gewist die je nodig hebt om "aan te melden" bij je provider, zoals gebruikersnaam. Dit kan je aan je provider vragen.

ik heb hem gewoon gereset. Maar welke gegevens heb ik dan nodig volgens u?

@vaas444: het gaat niet over de pc, maar over de modem van de provider. :rolleyes:

@tuttefrut: Bel eens naar je provider om te vernemen hoe je Internet moet instellen op het apparaat. Dat sluit naadloos aan bij wat Andreazzz al zei... [en natuurlijk is het niet zo slim om er niet bij te vermelden welke provider je nu eigenlijk hebt...]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan