Geen internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi007

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2013
Hallo, ik heb sinds vanochtend het probleem dat ik niet op internet kan met mijn laptop. Ik heb dit wifi netwerk al heel lang en mijn telefoons en andere apparaten hebben wel gewoon internet, het ligt dus aan mijn laptop. Mijn laptop geeft aan dat hij gewoon verbinding heeft maar als je bij "Netwerkcentrum" kijkt staat er een kruisje tussen: Netwerk, en Internet. Dus daar gaat het ergens fout. De instellingen staan hetzelfde als bij mijn andere laptops en aan de firewall heb ik niets gedaan.
Alvast bedankt. :)

Heb je je modem al eens gerest en daarna je laptop (die op DHCP zou moeten staan TCP/IP->eigenschappen) opnieuw opgestart?

probeer anders de netwerkadapter even aan en uit te zetten helpt ook wel eens

dat kan je doen als je in netwerkcentrum bent zie je aan de linker bovenkant netwerkadapter staan rechtermuisknop of WIFI en dan uitschakelen en en dan het zelfde maar dan weer inschakelen

Ik heb mijn Router en Modem al verschillende keren uit en aan gezet. En wat bedoel je precies met die DHCP instellingen?

Systemherstel gebruiken kan?

Wifi adapter via apparaatbeheer deïnstalleren, rebooten en windows zelf de driver laten installeren, wel even de energieinstellingen voor die adapter waar instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan