geen internet, wel andere apps

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Hallo allemaal,

Mijn vrouw kampt met het probleem dat ze niet op het internet kan met haar note 1 en alle apps doen het wel.
Ik heb het dan over het 3g netwerk. De apn lijst lijkt me wel goed te staan anders doen de apps het ook niet.

Alvast bedankt

Check de proxy instellingen van de apn. Zet die uit of corrigeer die.

Tijs.

Proxy? De proxy staat al uit
Heel soms doet het internet het wel zei me vrouw.

Laatst bewerkt:
Werkt op wifi wel alles zoals het hoort?
Welke provider heeft je vrouw?
Heeft die provider toevallig roaming nodig?

Met wifi doet alles het perfekt.
Hollands nieuwe heeft ze en ik heb geen idee of die roaming aan moet staan. Die staat wel uit.
Ik ga de roaming zo aanzetten en testen. Jullie horen nog van me.

Zover ik kan beoordelen heeft roaming er niets mee te maken, want dan hadden de apps ook niet moeten werken.

Een collega van me heeft ook Hollands nieuwe en haar instellingen waren alleen m.b.v. de helpdesk van Hollandse (of Belcompany) nieuwe goed te krijgen.
[Hollands nieuwe gebruikt het Vodafone netwerk.]

Overigens kun je ook hier kijken en nog eens goed nalopen of je huidige APN instellingen wel overeenkomen met wat Hollands nieuwe aangeeft.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ja had al op hollands nieuwe site gelezen dat die roaming niet hoeft aan te staan. De apn lijst heb ik ooit ingevuld en nooit veranderd dus lijkt me dat die nog wel goed is.

Ik snap het niet meer wat ut kan zijn

Laatst bewerkt:
Ik ben er al achter wat het is. Het legt niet aan de software maar aan de hardware. Topic mag gesloten worden. Iedereen heel erg bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan