Geen internet (wifi en lan)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappie86

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Sinds een dag of drie - kan me niet heugen dat ik iets gek heb gedaan - heb ik geen internet meer op mijn laptop. Wifi haperde wel vaker in ons studentenhuis (wifi staat beneden), maar nu krijg ik ook via kabel geen verbinding meer. Problemem oplossen - geprobeerd, maar alle updates staan erop.Systeemherstel gedaan, teruggezet naar 3 dagen terug; geen resultaat. Ziggo bellen? 1 poging gewaagd met mn mobiel, maar met 10 wachtenden liepen de kosten aardig op. Wie weet er een mogelijke oplossing of heeft raad? Alvast bedankt!

Modem resetten?
Rechtstreeks testen met korte kabel aan modem/router?

ziggo....loopt er rechtstreeks een kabel van het ziggo modem naar jouw laptop.

ziggo modem uitzetten en na een paar minuten weer aan zetten wil helpen

Bedankt voor de tips. Nadat ik de nieuwste drivers voor het netwerk had gedownload en de netwerkadapters eraf gehaald had én er weer op had gezet deed ie nog niks. Toen nog een systeemherstel erover heen van voor de wintertijd en toen werkte het ineens wel weer...Zou dat het euvel geweest kunnen zijn? De wintertijdbug?

hi

Bedankt voor de tips. Nadat ik de nieuwste drivers voor het netwerk had gedownload en de netwerkadapters eraf gehaald had én er weer op had gezet deed ie nog niks. Toen nog een systeemherstel erover heen van voor de wintertijd en toen werkte het ineens wel weer...Zou dat het euvel geweest kunnen zijn? De wintertijdbug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan