geen internet zonder netwerk adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
hallo , ik weer een pc van mij leeg gemaakt , maar kan internet weer niet op .
netwerkadapter is niet geinstalleerd , bij apparaatbeheer staat bij base systeem apparaten ( ongeveer 20 stuks ) en bij PCI simple communications-contoller vraagtekens, bij deze laatste staat bij details -eigenschappen (hardware-id,s) -waarde het volgende:
PCI\VEN_8086&DEV_1D3A&SUBSYS_84EF1043&REV_05, ik ga er vanuit dat ik dit stuurprogramma voor deze netwerk adapter moet installeren.
als dit zo is kan ik deze nergens vinden via een andere computer.
pc is uit 2012 , windows 7 ASUS.

hallo wampier, ik heb een dvd bij de pc met de volgende gegevens erop:
motherboard P9X79 INTEL X79 CHIPSET SUPPORT DVD .
is dit voor de netwerkadapter en moet ik dit installeren of toch via jouw bovenstaande link??

In principe zouden beide moeten werken. of dat je netwerk probleem oplost is een beetje afhankelijk wie de netwerkdriver maakt. Als je een realtek netwerk chip hebt zal dit het nog niet direct oplossing, maar waarschijnlijk wel grotendeels je vraagtekentjes oplossen.

Mogelijk heeft je DVD wel ook de juiste netwerk driver ergens dus ik zou daar zeker ook eens rondneuzen. updaten met mijn link kan latijd nog later.

Als die DVD bij dat moederbord hoort kun je die gewoon gebruik. Installeer daarvan de drivers voor LAN, Audio en Graphics.

EDMOOR EN WAMPIER, sorry voor de late reaktie, via deze dvd alles opnieuw geinstalleerd.
alles werkt weer naar behoren,

GEWELDIG EN natuurlijk heel blij ermee. allebei toppie.

nogmaals bedankt willem 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan