Geen internet zonder stroom??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clash

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Dag allemaal,

Ik heb nu al 2 dagen een discussie met mijn broer die zegt dat wanneer je zijn laptop de stroomkabel eruit haalt dat hij dan ook nooit internet heeft. Accu is gewoon intact en gaat rond een uur mee. Echter ben ik van mening dat de stroomtoevoer totaal geen impact heeft op de verbinding met het internet.

Wie kan een bevestiging geven voor mij of mijn broer, met eventueel waar mogelijk een feit, want we zijn allebei nogal vasthoudend hierin ;)

Alvast bedankt!

Je kan dan gewoon internet gebruiken op de accu.

Hoi,

Als je het toch probeert weet je toch wie er gelijk heeft. maar normaal kan je gewoon internetten op accu

Laatst bewerkt:
Ik doe geregeld niet anders met mijn werklaptop, dan op de accu werken met internet verbinding.

Hier hetzelfde, werk ook gewoon met internet op de accu. Geen idee waarom het niet zou moeten werken ook.

Stroom en internet is idd niet hetzelfde. Op de accu kun je gewoon op internet.

Ja het kan wel fout gaan.... als hij voor werken op de accu de energie besparing voor de draadloos ingeschakeld heeft...
Op vast stroom werkt dan goed... zodra je de stekker eruit trekt schakelt ie zich uit ...tja... uiteraard dan geen internet.
Ergo: kan wel...

Gedeeltelijk met Andre eens. Als je bij de energie instellingen hebt staan dat de draadloze kaart op minimale prestaties moet werken om de accu te sparen heb je uiteraard wel internet maar daar wordt je alleen niet vrolijk van zo traag.,

Gedeeltelijk met Andre eens. Als je bij de energie instellingen hebt staan dat de draadloze kaart op minimale prestaties moet werken om de accu te sparen heb je uiteraard wel internet maar daar wordt je alleen niet vrolijk van zo traag.,

Dat volledig antwoord geldt alleen als hij traag internet heeft op de accu... nu lijkt me mijn antwoord een meer direct antwoord op de vraag.
"schakelt ie zich uit..." en dus niet trager...

............Ik heb nu al 2 dagen een discussie met mijn broer die zegt dat wanneer je zijn laptop de stroomkabel eruit haalt dat hij dan ook nooit internet heeft. Accu is gewoon intact en gaat rond een uur mee. Echter ben ik van mening dat de stroomtoevoer totaal geen impact heeft op de verbinding met het internet.
!

Dat volledige algemene antwoord geldt alleen als hij traag internet heeft op de accu... nu lijkt me mijn antwoord een meer direct antwoord op de vraag.
"schakelt ie zich uit..." en dus niet trager...

............Ik heb nu al 2 dagen een discussie met mijn broer die zegt dat wanneer je zijn laptop de stroomkabel eruit haalt dat hij dan ook nooit internet heeft. Accu is gewoon intact en gaat rond een uur mee. Echter ben ik van mening dat de stroomtoevoer totaal geen impact heeft op de verbinding met het internet.
!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan