Een kennis heeft sinds kort geen internet meer. Hij belde altijd via Tiscali in, maar ik heb hem wijs gemaakt dat adsl toch beter is dan 56K
. Dus hij zo'n pakket gekocht. Nu ging ik dat vandaag aansluiten maar nu werkt het internet niet meer
. Ik kan wel inbellen, en het verbindingsicoontje komt wel in beeld maar de websites laden niet. Ik kan wel pingen naar ip-nummers van de DNS en gewone websites. Maar zodra ik een adres intyp krijg ik: "host niet gevonden". Nu heb ik een uur aan de telefoon gehangen met de helpdesk van Tiscali om uiteindelijk niets opgeschoten te zijn
. Die man heeft alle instellingen met me nagelopen, ik heb zelfs de inhoud van de softwarelijst doorgegeven. Weet niet waar het voor was, waarschijnlijk voor een firewall
. Hij zei dat het misschien kon helpen als ik Norton deïnstalleerde en anders het modem opnieuw zou aansluiten.
Helaas, de beste kennis zit nog steeds zonder internet. Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen.
De enigste optie die ik nog ken is om WindowsXP opnieuw te installeren. Maar zo ver wil ik nog niet gaan.

Helaas, de beste kennis zit nog steeds zonder internet. Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet doen.
De enigste optie die ik nog ken is om WindowsXP opnieuw te installeren. Maar zo ver wil ik nog niet gaan.