Geen internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Owain

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2002
Hallo,

vandaag heb ik een schone installatie van WinXP (SP1) op mijn pc gezet, omdat deze wat kuren vertoonde. Nu wil ik mijn draadloze verbinding weer in ere herstellen, dit wil echter niet lukken. Heb werkelijk geen idee wat het probleem kan zijn.

Situatie is als volgt: Hebben hier Internetplusbellen, dus een KPN Experia Box, staan in een normale situatie drie pc's op aangesloten. Twee met een gewone (UTPkabel) en een draadloze (de mijne) verbinding.

Het draadloze apparaatje is van Siemens (Gigaset USB Adapter 108). Installeren gaat gewoon zonder problemen. Na het opnieuw opstarten wordt er echter geen netwerk gevonden. Ipconfig geeft alleen maar aan dat het medium 'ontkoppeld' is?

Weet iemand wat ik fout doe?

Alvast bedankt voor de hulp,

Owain

je bent niet de enige die met deze combinatie problemen heeft. Een maat van heeft het ook gehad, kwam er ook niet uit, en de helpdesk???? Kan je vaak ook wel vergeten.
Het beste is om de box minstens 10 min. uit te laten staan. En dan eens opnieuw te proberen.
Neus anders eens rond op het speciale experiabox forum.
http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/index.php

Het probleem is al opgelost. Stond zelfs op de KPN-site. Ik moest de SSID van de Experiabox invoeren in

Loopt weer als vanouds. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan