Geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

scofield

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
hey mensen,

ik heb sinds vrijdag een probleem. ik kan niet meer interneten met me router (Etech ADSL Ethernet router) ik heb alle dingens goed ingevuld enzo.

groet

nou ik heb alles wat in de handleiding stond gedaan. bij WAN staat volgende ip adres: 0.0.0.0 en als ik het verandert. staat het nog steeds 0.0.0.0. ik krijg geen ip adres van me provider, wat moet ik doen:mad:

euh...ik neem aan dat je een installatie cd,tje heb gekregen van jou provider(wie is de provider)?
En ik neem aan dat jou provider ook een "helpdesk"heeft die loodsen jou er zo doorheen!

als je een aansluiting(Router) hebt,de spanning een minuut eraf halen deze zal zich resetten en dan krijg je nieuwe gegevens!

ik heb al contact opgenomen met Planet. ze zeggen dat het waarschijnelijk aan me router ligt. ik heb al paar keer de router gerest. maar kijk als ik me ADSL lijn in de poort doe brand die helemaal niet. en ik kan me router niet vinden. via IE en FF. en ik kan hem ook niet pingen. ik denk dat ik nieuwe router moet aanschafen. iemand anders misschien een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan