Geen Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Z33W13R

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Berichten
23
De Computer van mn ouders heeft geen internet meer, ik en mn zus hebben nog wel internet

het lijkt er op dat het probleem ligt bij DHCP, want die staat uit.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (wat ik tot nu toe gevonden heb werkt niet)

Z33W13R

PS diet leek me de beste plek voor deze vraag, aangezien het wss een software matig probleem is
 
Laatst bewerkt:
Als dhcp uitstaat (ik neem aan dat je een router hebt) dan zet je hem toch weer aan in de router??

Dit klinkt mij toch wel iets te makkelijk in de oren als DE oplossing. Ik kan je misschien wel verderhelpen maar dan heb ik onderstaande info nodig.

Je geeft aan dat alles wat je tot nu toe gevonden hebt niet tot de oplossing hefet geleid. Wat heb je allemaal al gevonden dan? Dan hoef ik daar namelijk niet meer naar te kijken.

Verder handig om even te vermelden welke provider je hebt, welke router, hoe er verbinding word gemaakt met de router etc... Dan kan je probleem sneller opgelost worden.
 
mijn nieuwe computer krijgt ook geen internet, een windows xp proffessional service pack 2. We hebben verder nog 2 vista's waar het internet het wel op doet, die heb ik uitgeschakeld en router aan en uit->nog steeds geen internet.
we hebben overigens al vaker problemen met die router.
router type:smcwbr14t-g EU, SMC networks
 
Het is al opgelost (weet niet hoe, maar ik was een dag weg blijkbaar hebben mn ouders wat gedaan) en ik zit op de zelfde router dus daar lag het niet aan :p

mja toch bedankt

Z33W13R
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan