Geen Internet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

grunn2

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Hallo,
Ik heb een pc staan waar windows xp op stond, Nu heb ik xp er opnieuw opgezet. Nu kan ik niet meer op internet. Als ik mijn hardware manager open staat er Ethernet controller met een vraagteken ervoor. Ik heb geen drivers bij deze computer.

Wat moet ik doen? :(

Groeten mike

download het programma pc wizard

dan moet je gaan kijken waar er iets staat van je netwerkcontroller of netwerkkaart.
dat merk, naam, type post je dan hier en dan ga ik wel op zoek naar een driver voor jou :thumb:

merk pc??vermeld merk en type

zelfsamen gesteld vermeld merk en type moederbord.

download het programma pc wizard

dan moet je gaan kijken waar er iets staat van je netwerkcontroller of netwerkkaart.
dat merk, naam, type post je dan hier en dan ga ik wel op zoek naar een driver voor jou :thumb:

Hallo,

Heel erg bedankt. Ik ben nieuw hier en ik vind het echt leuk dat jullie me zo willen helpen
Dit zijn de dingen die je vroeg ,(hoop ik):thumb:
Mainboard : Asus A7N8X-X
Chipset : nVidia nForce2 400
Processor : AMD Athlon XP @ 2083 MHz
Network Card : Nvidia Corp nForce MCP-T Networking Adapter

Alvast heel erg bedankt:D

een netwerkkaart van nvidia??? :confused:

ben je daar zeker van?
daar heb ik nog nooit van gehoord en zeker nog nooit gezien

een netwerkkaart van nvidia??? :confused:

ben je daar zeker van?
daar heb ik nog nooit van gehoord en zeker nog nooit gezien

dat vond de pc met pc wizard , ik dacht zelf dat het er 1 was van phoenix

wel ik vind er zelf niet echt iets van als ik zoek op die kaart...

misschien dat frankwannet het wel weet met de gegevens die je hebt gegeven
Op die site zou je dan volgens mij voor utilities moeten kiezen en dan de versie van xp moeten downloaden maar ik zou denken dat die driver meer te maken heeft met je moederbord dan je netwerkkaart :confused:

ik weet dat het programma everest home wat verouderd is maar wil je daarmee ook eens de gegevens van je netwerkaart checken aub :thumb:

ik dacht dat ie drivers dan een all in 1 was voor die chipset.

bij utilities

In regel doe ik het altijd zo met het gebruik van onboard componenten: Chipset drivers installeren, als ik iets niet aan de praat krijg een aparte driver voor dat specifieke onderdeel.

Een onboard LAN van NVidia is niet vreemd hoor. Aparte netwerkkaarten (PCI) hebben ze daarintegen niet.

ah een onboard netwerkkaart, en dan nog :P

nooit had ik daarvan al gehoord.
In dat geval zou inderdaad die chipset drivers wel moeten volstaan denk ik :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan