Geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yviana

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Ik heb sinds eergister geen internet. Het gebeurde zomaar, de dag daarvoor had ik gewoon internet. Eergister startte ik de computer op en ineens was de verbinding weg. Het rare is, is dat de computer boven (deze dus) wel internet heeft. De verbinding zit op hetzelfde kastje. Me ouders hebben twee keer tele 2 om raad gevraagd maar uiteindelijk is er nog steeds geen verbinding.

De Firewall is uitgeschakeld,
Lan-verbindingen zijn gecontroleerd
internetopties (cookies verwijderd enz.)
Er is in het systeem gecontroleerd (CMD bij uitvoeren)
Systeemopties bekeken..
Draden gecontroleerd maar er blijkt volgens het kastje gewoon verbinding te zijn.

Ik begrijp echt niet, en tele 2 ook niet waar het probleem zit. Ook moet het aan de computer liggen omdat de verbinding gewoon tot stand is (wat op deze computer dus wel het geval is).

Staan er gele uitroeptekens/vraagtekens in apparaatbeheer?

Hoi....:)

Heb je XP ?
En heb je rechtsonderin en netwerkicoontje ?

ED

Ja ik heb XP
Ik heb ook een netwerkicoontje, die is nu rood.

Probeer eens het volgende :

Rechtermuisknop op dat netwerkicoontje > Netwerkverbindingen openen > Rechtermuisknop op Lanverbinding > UItschakelen > even wachten > weer rechtermuisknop en inschakelen > even wachten en XP zijn werk laten doen dan kijken of je nu wel verbinding hebt.

Lukt dit nog niet dan kijken we verder.

ED

Ik heb gedaan wat je zei, maar het icoontje blijft rood (heb het via configuratie - netwerkverbindingen - lanverbindingen gedaan, uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld) en ik kan nog steeds geen verbinding maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan