Geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marko veen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
M. Veen
De Bosk 24
9281NR Harkema
(0512)xxxxxx

Betreft geen internet verbinding via mijn nieuw computer systeem.

Geachte Lezer,

Sind 2 dagen heb ik een prachtige computer aangeschaft, Ik heb getracht internet verbinding te maken via het comando "instal wirless" en "web" maar dit bracht helaas geen resultaat. De computer heeft pentium 1 en 650 mb harde schijf en 12,5 mb werkgeheugen en beschikt over MS-DOS. Ik heb hem hier aangeschaft: http://www.speurders.nl/overzicht/computers-hardware/complete-pcs-486-386-286-en-lager/20-stuks-pcs-printers-audio-appratuur-en-andere-electronica-30498680.html?fh_start_index=15. Ik ben ten einde raad! Zou iemand mij simpel kunnen uitleggen hoe ik internet verbinding kan maken met het draadloos internet. Alstublieft niet te moeilijk antwoorden want ik ben 76 jaren oud en ik heb weinig verstand van computers en ik zou gaarne het nieuws op nu.nl willen lezen.

Met vriendelijke groet,

M. Veen

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom bij Helpmij.nl

1e vraag zit in de computer wel een draadloos netwerkkaartje ?

Geachte heer Veen,

Hopelijk heeft u niet te veel voor de computer betaald.Waarschijnlijk staat er niet goed werkend besturingssysteem op en is het idd de vraag of er wel een goede kaart in zit om draadloos te kunnen werken.

M. Veen
De Bosk 24
9281NR Harkema
(0512)xxxxxx

Geachte Lezer,

Op mijn computer systeem staat MS-DOS en volgens mij zoon zit er een draadloos netwarkkaart in.

ik wacht met smart op uw antwoord

met vriendelijke groet,

M. Veen

Het is nog al handig als je een netwerk kaart in je computer hebt, wil je draadloos internet hebben:p, daarom vraag ik je dit eerst even na te gaan zodat je dit zeker :thumb:

M. Veen
De Bosk 24
9281NR Harkema
(0512)xxxxxx

Geachte Lezer,

in een van mijn antwoorden heb ik reeds vermeld in het bezit te zijn van een draadloosnetwerkaart, weet iemand wat ik nu moe doen?

met vriendelijke groet,

M. Veen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan