Geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoBenneker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Sinds een paar dagen kan ik op mijn laptop niet meer op Internet komen. Heb een draadloze router, die het zeker weten doet. Alle verbindingen zijn OK, maar als ik IE start kan geen pagina worden weergegeven. Zit op Vista, heb IE8 al vervangen door IE7 maar zonder resultaat. Heb niets bijzonders gedaan, enige bijzonderheid: na een paar minuten krijg ik als melding: "Vereisten voor Setup controleren. Dit programma is niet compatibel met een product op uw systeem. Het type incompatibiliteit is niet bekend." Geen idee welk programma, welke setup en welk product. Ik kan de melding allen maar wegklikken.
Iemand enig idee?:evil:

krijg je wel verbinding met je router of kan je laptop helemaal geen verbindingen vinden?

krijg je wel verbinding met je router of kan je laptop helemaal geen verbindingen vinden?

Verbinding gaat goed, heb gepingd, alles vlekkeloos. Probleem ontstaat als ik de IE opstart: dan krijg ik het scherm "Webpagina kan niet worden weergegeven"

Dan schijfcontrole doen, in XP rechtsklik op C:-schijf > Eigenschappen (ik heb geen Visa)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan