Goedemiddag,
Sinds afgelopen zondag zit ik zonder internet. Nu heb ik al meerder malen mijn provider, Ziggo, proberen te bellen voor hulp, maar op een enkele keer na blijf ik maar steeds in de wachtrij staan. Nu zeggen ze bij de klantenservice (service plus; ook nog een duurder telefoonnummer) dat ik mijn nummer kan achterlaten, zodat ze me binnen één dag terug zullen bellen. Dit heb ik al meerdere keren gedaan (vanaf maandag), maar tot op heden ben ik nog niet teruggebeld. Nu vind ik sowieso de hulp van Ziggo schandalig slecht, maar dat is een andere discussie.
Vandaar dat ik eens hier op het forum over mijn probleem wil posten. Het komt er dus op neer dat ik geen internetverbinding heb. De volgende dingen heb ik al geprobeerd en hebben het probleem niet verholpen:
- mijn modem en router gereset; meerdere keren
- drie verschillende internetkabels geprobeerd
- een laptop aangesloten op het modem (met alledrie de internetkabels): dan heb ik wel internet
- de pc alleen op het modem aangesloten
- de laptop alleen op het modem aangesloten: dan kom ik wel op internet
- de eigenschappen bij het netwerkcentrum opgezocht; volgens de klantenservice van Ziggo waren deze instellingen juist
Persoonlijk denk ik dus dat het ligt aan de pc zelf. Alleen, wat zou het dan kunnen zijn? De pc werkt verder prima. Zou het aan een contactje kunnen liggen (bv. waar de internetkabel erin moet) of zijn het toch de instellingen?
Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee (want van Ziggo hoef ik niets te verwachten).
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groeten,
Bongers85
Sinds afgelopen zondag zit ik zonder internet. Nu heb ik al meerder malen mijn provider, Ziggo, proberen te bellen voor hulp, maar op een enkele keer na blijf ik maar steeds in de wachtrij staan. Nu zeggen ze bij de klantenservice (service plus; ook nog een duurder telefoonnummer) dat ik mijn nummer kan achterlaten, zodat ze me binnen één dag terug zullen bellen. Dit heb ik al meerdere keren gedaan (vanaf maandag), maar tot op heden ben ik nog niet teruggebeld. Nu vind ik sowieso de hulp van Ziggo schandalig slecht, maar dat is een andere discussie.
Vandaar dat ik eens hier op het forum over mijn probleem wil posten. Het komt er dus op neer dat ik geen internetverbinding heb. De volgende dingen heb ik al geprobeerd en hebben het probleem niet verholpen:
- mijn modem en router gereset; meerdere keren
- drie verschillende internetkabels geprobeerd
- een laptop aangesloten op het modem (met alledrie de internetkabels): dan heb ik wel internet
- de pc alleen op het modem aangesloten
- de laptop alleen op het modem aangesloten: dan kom ik wel op internet
- de eigenschappen bij het netwerkcentrum opgezocht; volgens de klantenservice van Ziggo waren deze instellingen juist
Persoonlijk denk ik dus dat het ligt aan de pc zelf. Alleen, wat zou het dan kunnen zijn? De pc werkt verder prima. Zou het aan een contactje kunnen liggen (bv. waar de internetkabel erin moet) of zijn het toch de instellingen?
Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee (want van Ziggo hoef ik niets te verwachten).
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groeten,
Bongers85