Hallo,
Sinds deze ochtend toen ik mijn computer opstartte heb ik geen internettoegang meer. (zowel wifi als verbinding met ethernetkabel werkt niet meer)
Tot gisterenavond werkte alles nog perfect en ik heb niets veranderd.
Nu dacht ik dat het lag aan de internetprovider, maar nu blijkt dat het internet op mijn laptop en de PC van mijn vader wel nog perfect werkt.
Wanneer ik op 'probleem oplossen' klik, krijg ik volgende melding: Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server).
Ik weet niet of dit van toepassing is maar ik werk op een iMac met Mac Os en Windows op. Op beide besturingssystemen werkt het internet niet.
Hoe kan ik dit vervelend probleem oplossen?
Alvast bedankt!
Jordy
Sinds deze ochtend toen ik mijn computer opstartte heb ik geen internettoegang meer. (zowel wifi als verbinding met ethernetkabel werkt niet meer)
Tot gisterenavond werkte alles nog perfect en ik heb niets veranderd.
Nu dacht ik dat het lag aan de internetprovider, maar nu blijkt dat het internet op mijn laptop en de PC van mijn vader wel nog perfect werkt.
Wanneer ik op 'probleem oplossen' klik, krijg ik volgende melding: Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server).
Ik weet niet of dit van toepassing is maar ik werk op een iMac met Mac Os en Windows op. Op beide besturingssystemen werkt het internet niet.
Hoe kan ik dit vervelend probleem oplossen?
Alvast bedankt!
Jordy