geen internetverbinding en USB doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonolive

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2006
Kan iemand mij helpen?

Ik heb een Ipod gekocht, maar deze werkte niet omdat ik geen USB 2.0 op mijn computer had..
Toen ik een USB 2.0 aansluiting had gekocht en in de computer had gezet, kon ik het internet niet meer op en herkend hij mijn ipod nog steeds niet.Het leek wel of programma's niet meer werkten, want ik had ook geen geluid.

Ik gebruik windows XP professional en kan geen update downloaden omdat ik het internet niet op kan. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Kan ik windows XP opnieuw installeren en verlies ik dan niet mijn documenten?

Groeten van Simon

Als je windows xp opnieuw gaat installeren raad ik je aan naar www.schoonepc.nl te gaan. Hier zul veel informatie vinden. aangezien je geen internet hebt, kun je even bij iemand anders dit gaan doen.

Als je geen belangrijke dingen wil verliezen, maak je kopieen van Mijn Documenten en brand je deze op een cd-r(w). Maar voordat je Windows XP opnieuw gaat instaleren denk ik dat je eerst beter kunt kijken of alles goed is aangesloten, zoals de internet kabel, en of die wel in de juiste aansluiting zit.en of je de modem wel hebt aanstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan