geen internetverbinding meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghostman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
heb enige tijd geleden een thuisnetwerk ingesteld. Sindsdien viel internetverbinding regelmatig weg. Verder kreeg ik steeds een pop-up van een inbelverbinding. Die heb ik toen gedelete en sindsien heb ik geen internet verbinding meer. Die staat niet meer mij mijn netwerkverbindingen meer.
Als ik bij "zoeken" "cmd" en vervolgens ipconfig /release type, zegt het systeem dat er geen enkele LAN verbinding kan worden uitgevoerd omdat het medium niet is aangesloten.
Een nieuwe verbinding aanmaken werkt evenmin. Hoe herstel ik mijn internetverbinding? Ben nu wel wat radeloos geworden.

ff offtopic:

hoe heb je dit kunnen posten dan?

weer ontopic:

heb je je netwerkkaart er al uit gehad?
de nieuwste drivers geinstalleerd?

via mijn laptop. Gekeken of ik wat hier op staat kon overzetten, maar zie niet hoe dat gaat.

ik snap niet precies wat je bedoelt

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, zie hieronder een paar documenten voor je netwerk instellingen.
Maar voer eerst het document uit met de naam "Resetten netwerkkaart".
In princiepe moet je dan weer internet verbinding hebben.
Netwerken lukt dan soms ook, maar daarvoor de 2 andere documenten.

Laatst bewerkt:
geen internet verbinding meer

kreeg gisteren een briljant idee. Heb alles terug kunnen zetten via "systeemherstel" naar een eerder herstelpunt (eerdere willekeurige datum is ook mogelijk) die ik had ingesteld. Wel iets aan data verlies, maar verder niets ingewikkelds te doen. Systeemherstel staat onder bureauaccessoires trouwens.
Dank voor jullie aandacht en medewerking om het op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan