Al een behoorlijke tijd viel af en toe de internetverbinding weg. We moesten dan de router en modem stroomloos maken, en dan ging het weer.
De laatste weken moest dit zo'n 6 keer per dag gebeuren. Wat opviel was dat het vaker
moest als de desktop ook aan stond.
Nu is er op de desktop geen verbinding meer en wel op de beide laptops.
De desktop is rechtstreeks verbonden met een motorola modem en de laptops via een linksys router.
Omdat ik dus vermoedde dat het aan de desktop lag heb ik deze volledig geformatteerd.
Ik hoopte dus op een schone pc geen problemen meer te hebben maar daar doet het internet het nog steeds niet. Omdat de laptops het wel doen kan het volgens mij dus niet aan de kabels, router of de modem liggen.
Maar wat gaat/staat er nu fout?
Ik kan wel pingen naar zowel de desktop als de laptop en ook naar een willekeurtig pingadres.
Een ip adres invullen in de adresbalk geeft geen resultaat.
De laatste weken moest dit zo'n 6 keer per dag gebeuren. Wat opviel was dat het vaker
moest als de desktop ook aan stond.
Nu is er op de desktop geen verbinding meer en wel op de beide laptops.
De desktop is rechtstreeks verbonden met een motorola modem en de laptops via een linksys router.
Omdat ik dus vermoedde dat het aan de desktop lag heb ik deze volledig geformatteerd.
Ik hoopte dus op een schone pc geen problemen meer te hebben maar daar doet het internet het nog steeds niet. Omdat de laptops het wel doen kan het volgens mij dus niet aan de kabels, router of de modem liggen.
Maar wat gaat/staat er nu fout?
Ik kan wel pingen naar zowel de desktop als de laptop en ook naar een willekeurtig pingadres.
Een ip adres invullen in de adresbalk geeft geen resultaat.