Geen internetverbinding via kabel Telenet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ctbke

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Berichten
129
Ik heb een Windows crash gehad. WinXP Pro terug geherinstalleerd, accounts voor de diverse gebruikers ingesteld. Alles werkt goed, maar geen verbinding mogelijk met internet, op geen enkel account.
Het is een on-board aansluiting. Op de laptop heb ik geen problemen, dat gaat perfect, dus geen kabelmodem of telenetprobleem.
Ook rechtstreeks aansluiten, zonder eerst via de router te gaan, biedt geen oplossing. Firewall off : geen verbinding. Als ik het kabelke insteek, gaat wel het lichtje van de netwerkkaart branden. Ik kan zelfs in "mijn netwerkverbindingen " geen netwerk toevoegen of installeren of wat dan ook.
Wat kan ik doen ? Hoe kan ik dit oplossen ?
 
Geen internetverbinding

Heeft een onboard kaart ook apartre drivers nodig ? Ik dacht dat die rechtstreeks in XP zaten ?
 
Soms wel, soms niet!

Wat is naam en type van je moederbord of, als het een merk-pc is zoals b.v. Dell, Compaq, Packard Bell, HP, dan naam en type van de computer
 
Internetverbinding

MSI met typenummer MS7309 ? AMD processor
 
Op te halen bij de site van MSI, alleen, deze werkt momenteel helaas niet, ik blijf het proberen
 
Internet

Merci, heb ook juist naar MSI gesurft en is idd niet te bereiken. Mss heb ik straks meer suc6
Bedankt voor de info.
 
Internetverbinding

Probleem opgelost. Ik heb in mijn archieven de CD van het moederbord opgezocht. Drivers geïnstalleerd en ik kan surfen !
Bedankt voor de hulp !! :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan