Hallo,
Bij kennis van mij hebben ze internet van Ziggo.
Nu is er al enige tijd geen internet meer bij hun, ik heb al van alles geprobeerd. Router opnieuw opgestart, modem opnieuw opgestart, eerst modem en daarna de router opnieuw opgestart, andere UTP kabel gebruikt, rechtstreeks vanuit het modem naar de computer, maar niets wil lukken.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Graag hoor ik een snelle reactie, ze zitten al bijna een maand zonder internet en vinden dit erg vervelend, en ik ondertussen ook.
Het gaat om een E-tech wlrt03 router en een Arris modem. Het is inderdaad al een oude router maar volgens mij werkt deze nog, omdat er ook geen rechtstreekse verbinding tot stand gebracht kan worden.
Met vriendelijke groet,
Guzzler
Bij kennis van mij hebben ze internet van Ziggo.
Nu is er al enige tijd geen internet meer bij hun, ik heb al van alles geprobeerd. Router opnieuw opgestart, modem opnieuw opgestart, eerst modem en daarna de router opnieuw opgestart, andere UTP kabel gebruikt, rechtstreeks vanuit het modem naar de computer, maar niets wil lukken.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Graag hoor ik een snelle reactie, ze zitten al bijna een maand zonder internet en vinden dit erg vervelend, en ik ondertussen ook.
Het gaat om een E-tech wlrt03 router en een Arris modem. Het is inderdaad al een oude router maar volgens mij werkt deze nog, omdat er ook geen rechtstreekse verbinding tot stand gebracht kan worden.
Met vriendelijke groet,
Guzzler