Geen internetverbinding windows 7, wel onder android

Status
Niet open voor verdere reacties.

dlyxe

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Berichten
6
Hoi,

Ik heb een laptop met dual boot, windows 7 en android. Het probleem is dat ik geen draadloze verbinding kan maken in windows 7, terwijl dat in android wel gaat. Hij herkent het draadloze netwerk wel, maar kan verbinding maken.

Hoe is dit op te lossen, zie dat er meer mensen zijn met problemen met windows 7 en internetverbinding, maar kan niet echt een oplossing vinden.

Ik hoor graag van jullie!
 
Heb je de wifi van je laptop wel aan staan? Dat is vaak een schakelaartje aan de zijkant of achterkant :thumb:

P.s.: Heb je android gedownload of zat het er al op? Je hebt zeker een touch laptop, of kan je android ook met muis bedienen?
 
Het betreft een Acer laptop (geen touch), waar zowel android als windows 7 op staan.

Wifi staat aan, vandaar dat hij wel het draadloos netwerk kan detecteren, maar geen verbinding kan maken. Onder Android is het geen probleem en maakt hij moeiteloos verbinding, net als diverse smarttelefoons op hetzelfde draadloze netwerk. Alleen onder windows 7 maakt hij geen verbinding.

Laptop net nieuw en de eerste dag werkte het prima, de tweede dag opeens niet meer. Baal nu al van windows 7..... :(
 
Mpf. Als je klikt op het wifi icoontje klikt, zie je dan wel de beschikbare netwerken of dat niet eens? (In windows 7 natuurlijk:D)

P.s.: Heb je android gedownload?:D
 
ja, ik zie de beschikbare netwerken, ik klik erop, voer het wachtwoord in en hij probeert verbinding te maken. na een tijdje geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken, 'problemen oplossen' levert ook niets op. Rebooten modem en router ook niet.

Android zat er al op.
 
En als je je de modem reset (stekker eruit en daarna erweer in, werkt bij ons altijd (livebox)), en dan verbinding maakt na het opnieuw insteken van de stekker...
Maak je gebruik van de interne internet kaart of heb je zo'n appart stickje?
 
Nee, dat werkt ook niet. Ik maak gebruik van een interne kaart. Het rare is dat hij het ene moment het wel doet en het andere opeens niet meer.
 
En kan je in apparaatbeheer die kaart eens verwijderen, dan opnieuw opstarten zoda thij weer opnieuw word herkent??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan