Geen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroen Kampioen

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
121
Goedemiddag,


Mijn vriendin heeft sinds gisteren helemaal geen verbinding meer met het internet. Zij maakt gebruik van een (centrale) internetverbinding in haar studentencomplex.

Ik ben benieuwd of de centrale internetverbinding gewoon 'down' is, of dat er iets met haar computer aan de hand is. Daarom de volgende vraag:


Bij het aanmelden van MSN krijgt zij de foutcode 80072ee7

Kan deze foutcode inderdaad betekenen dat de centrale internetverbinding niet werkt, of ligt het aan haar computer en moet er iets gewijzigd worden in de firewall instellingen? Die oplossing heb ik namelijk al een aantal keer gezien op het forum van deze website.

Ik hoor graag wat jullie hiervan denken.


Hartelijke groet,
Jeroen.
 
Lijkt me dat het in een studentenflat eenvoudig is om er achter te komen of de verbinding down is. Gewoon even vragen bij een van de vele buren:D
 
En alleen msn doet het niet.
je kunt wel op www.helpmij.nl komen.
 
Heb je eigenlijk geprobeerd on de internetbrowser te openen en te checke of er echt geen internet is, je spreekt alleen over die foutcode (wat meerdere oorzaken kan hebben)
 
MSN Herinstaleren :D :thumb:

Nou...

Misschien moet je msn eens helemaal van de computer af flikkeren,
en gewoon weer opnieuw installeren... (als hij het wel bij de buren doet):rolleyes:

Daarna zou ik eens gaan proberen met msn plus ofzoiets...

!!! EN GEBRUIK DIE MELDING VOOR HET OPSPOREN VAN FOUTEN !!!

... en kijk anders bv. eens of msn via andere poort kan ofzo... (ik weet niet of dat kan)

Groeten...
ReDNaX
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan