Geen internetverbing, maar toch wel..

Status
Niet open voor verdere reacties.

BK4LiFe

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
148
Internet of niet?

Mijn computer met Casema Basic verbinding geeft aan dat er geen verbinding met het internet beschikbaar is... als ik op OPNIEUW klik dan kan ik gewoon door internetten en als ik er niet op klik dan gaat een programma als Kazaa ook gewoon door met downloaden. Het internet ligt dus niet plat. In de bijlage staat de foutmelding die ik dan kreeg. HELP!
 

Bijlagen

  • probleem.jpg
    probleem.jpg
    14,3 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Heb je misschien ergens in je instellingen dat bij geen gebruyik de verbinding na een bepaalde tijd moet worden gesloten?
 
ehm..... waar kan ik dat zien? (en Nee, volgens mij niet.... maar it's worth a check)
 
het is een kabelverbinding.... (anders heb ik geen idee hoe ik dr kom)
 
Zet je energiebeheerinstellingen eens uit en kijk of het probleem blijft bestaan.
 
Kan ook zijn dat je internet explorer gewoon op "off line werken" (working offline in engelse versie) staat. Dat kan je uitzetten in onder Bestand (of File in de engelse versie). Gewoon op "off line werken" klikken als daar een vinkje voor staat.

Groeten,
Olav
 
in IE onder extra/internetopties/verbindingen bolletje zetten voor nooit een verbinding kiezen .
 
Geplaatst door BK4LiFe
HELPPPPPPP MIJ

Dit soort acties hebben geen enkele zin en zijn niet gewensd.

Blijkbaar zijn alle mogelijkheden, die dit zouden kunnen veroorzaken, voorbij gelopen en heeft niets geholpen.

Wat ik denk wat nog zou kunnen is dat je verbinding tijdelijk even is weg gevallen, of dat hij overbelast is door bijvoorbeeld Kazaa.

Verder weet ik het ook niet, misschien weten ze bij Casema/Wanadoo meer?
Olav
 
Ga in IE eens naar Extra-Internet Opties_geavanceerd en klik op standaardinstellingen herstellen.
Mogelijk lost dat je probleem op.
 
Kijk eens of alle instellingen goed staan: *klik*

Voor de zekerheid kan je de netwerkkaart vernieuwen:
Om dit te controleren klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.
Voor WindowsNT/2000/XP ga naar start - uitvoeren, typ hier CMD en klik op Ok. In het zwarte DOSscherm typen IPCONFIG /RELEASE gevolgt door enter. En vervolgens typen IPCONFIG /RENEW gevolgd door enter.

Verder virus-spyware-vrij? (toch wel KaZaa-lite hopelijk?) En anders maar eens bellen met Casema.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan