geen inzicht in andere mensen der agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolfmaster

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Berichten
77
hoi ik ben momenteel op stage en ze werken hier veel met outlook nu zit ik met een probleem ik mag niet meer in andere mensen der agenda kijken.
ik heb daar geen rechten meer voor en outlook vertelt mij dat hij de map niet kand vinden weet iemand toevallig hoe ik dit kan verhelpen ? de helpdesk hiero heeft geen zin in mij te helpen (basters)

Groetjes Wolfmaster
 
Waar (lokaal of server) zijn de rechten uitgedeeld en door wie? Ben je wellicht uit een groep gehaald die wel rechten heeft?
 
Als je het eerst wel mocht en nu niet meer, is dat een beslissing die niet in jouw handen ligt.
Waarom jij, als stagaire nota bene(!), het waagt om de helpdesk voor b*st*rds uit te maken is mij ihkv. je 'probleem' dan ook volstrekt een raadsel. Per slot is het ook niet hún beslissing dat je geen agenda's van collega's etc. mag inzien.
Zouden zij om (bedrijfs-)beslissingen heen gaan, dan krijgen ze zelf (en terecht) op hun donder als de waarheid uitkomt.

Vind je dat je wél toegang tot agenda's van anderen moet hebben voor je stage, schrijf de argumenten daarvoor dan op, en speel het dan via de contactpersoon/stagebegeleider/directe chef binnen het stagebedrijf. Laat díe het voor je aanvragen & regelen intern.

Kortom: Play the game, don't break the rules.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ben het eens met vorig antwoord.
Wanneer je je als stagiair ook zo profileert als dat je hier doet, krijg je vast ook fijne beoordelingen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan