geen ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert007

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Hallo,
mijn pc krijgt geen ip adres, als ik een ipconfig /renew of renew all doe ,dan krijg ik een melding dat de netwerkkaart niet in staat is om een ip adres te verkrijgen.
Deze pc is aangesloten op een hub die op zijn beurt weer aangesloten is op een router,die dan toegang tot internet verschaft.
De hele zooi heeft gewerkt, totdat norton internet security 2004 geïnstalleerd werd.

Kan iemand me met dit probleem helpen??

Groetjes,

Gert

Misschien een overbodige vraag:

Wat als je norton uitzet?

ik heb ook probs gehad telenet (direct)
en zonelabs wat bleek zonelabs was nog ingesteld op telefoonlijn van vroeger.
En netwerk werd geblockt

Waarschijnlijk moet je Norton even alle programma's laten scannen en toegang geven in de configuratie van Norton.Als het zonder Norton wel werkt dan weet je waar het probleem zit zoals door m@ario aangegeven

allereerst bedankt vr de ulp
maar als ik norton uitzet blijft t juist hetzelfde, norton is nu zelfs verwijderd.
zelfs netwerkkaart verwijderd en terug geïnstalleerd.

Weet echt niet wat het kan zijn ..

Hello M@rio

ik heb u raad eens uitgeprobeerd. En blijft nog juist hetzelfde. Krijg gewoon geen nieuw ip adres toegewezen , Dezelfde foutmelding komt er telkens
:confused:

Dit heb ik nog nooit meegemaakt

hello,

als ik dat in dos doe dan ist het noppes
overal staat 0000 en probeer ik een ipconfig /renew of renew all dan zegt deze dat hij niet in staat is om de kaart te vernieuwen...

Denk dat het best is gewoon een herinstallatie van windows te doen. anders blijft dit probleem aanslepen:confused:

baai baai

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan