GEEN IP meer??? /LAN-verbinding verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2008
Hallo Helpmij-ers ik heb het hele internet al afgezocht met google maar ik heb nog steeds geen antwoord op het volgende probleem:

Ik heb deze setup gestart: http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_winxp32_8.26_11.09.html
omdat ik geen LAN-verbinding meer had omdat ik deze per ongeluk verwijderd had. Alleen nu heb ik helemaal geen internet meer, de pc die mijn pc van internet voorziet geeft deze melding: IP-Adress Conflict met andere pc

Voor de installatie (-> na het opnieuw opstarten zodat installatie kon beginnen) gaf mijn eigen pc een melding dat hij een nieuw PCI-Brugapparaat had gevonden maar dat hij deze niet kon installeren vanwege ontbrekende disk. Ook gafhij tijdens de installatie een melding over een Eithernet-driver (Kan ook een Ethernet-driver zijn geweest) die geinstalleerd zou moeten worden ik heb dit bericht weggeschoven naar onder omdat hij bezig was met de installatie, alleen toen hij klaar was met de installatie was mijn "E(i)thernet-driver_Scherm" weg dus ik heb dat niet meerr kunnen installeren. Ook vroeg hij of ik een of andere netwerk-controller wilde installeren van nvidia ik heb dat gedaan omdat ik dacht dat dat het probleem wel zou oplossing nu kijk ik bij de configuratie daar van en zie ik als ip: 0.0.0.0 en dat kan ik niet wijzigen. Waarschijnlijk komt dat omdat ik geen verbinding kan maken met de hoofdcomputer en die heeft het ook over een IP-conflict, Misschien een fout in de installatie??? Ik heb de installatie ookal opnieuw gedaan zodat mijn pc weer met die melding zou komen over die e(i)thernet-driver maar daar kwam die dus niet mee!

ook als ik nu in opdrachtpromt ipconfig doe krijg ik dit:
C:\Documents and Settings\Gebruiker>ipconfig

Windows IP-configuratie

Ethernet-adapter LAN-verbinding 6:

Status van medium . . . . . . . . : medium ontkoppeld
=================================
C:\Documents and Settings\Gebruiker>ipconfig /all

Windows IP-configuratie

Host-naam . . . . . . . . . . . .: Juriën
Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
Knooppunttype . . . . . . . . . . : broadcast
IP-routering ingeschakeld. . . . .: nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee

Ethernet-adapter LAN-verbinding 6:

Status van medium . . . . . . . . : medium ontkoppeld
Beschrijving . . . . . . . . . . .:
NVIDIA nForce Networking Controller #2
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-13-8F-9D-78-96

C:\Documents and Settings\Gebruiker>ipconfig /renew

Windows IP-configuratie

Er kan geen enkele bewerking op LAN-verbinding 6 worden uitgevoerd als het medium
ervan niet
is aangesloten.

Hier is de ipconfig met de drivers verwijderd (Installatie ongedaan gemaakt):
C:\Documents and Settings\Gebruiker>ipconfig /all

Windows IP-configuratie

===========================================

C:\Documents and Settings\Gebruiker>ipconfig /renew

Windows IP-configuratie

==========================================

C:\Documents and Settings\Gebruiker>ipconfig

Windows IP-configuratie

=======================================

ik denk zelf dat ik geen ip meer heb. (Is dat uberhaupt wel mogelijk om die terug te zetten??:confused: :()

mvg
Jurie

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als het wat onduidelijk is verwijs ik even naar een topic van mij op een ander forum (sorry dat ik deze verwijzing hier neerzet):
http://www.onlinehelpdesk.be/forum/index.php?topic=2813.15

Laatst bewerkt:
Kijk eens even onder apparaatbeheer wat er bij apparaatbeheer staat en dan netwerkadapter.

toe je de hardware hebt aangeschaft heb je toch een CD met drivers gekregen.
Installeer deze weer en daarna op het internet zoeken naar nieuwere versies

Opgelost!!!

Ik heb zojuist systeemherstel gedaan en voila!!!! IK HEB WEER INTERNET :):):cool::D:D:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan