geen .iso bestand, maar wel .sfv bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

dummie112

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2007
Hallo,

ik heb laatst een spel gedownload
nu heb ik in die map geen .iso bestand staan, maar 68 bestand van .xxx bestanden
deze staan voor de cijfers .001 t/m .999 en één .sfv bestand
hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel die .iso bestand krijg om te mounten of te branden

Ik heb op meerdere plekker gelezen dat je dat voorelkaar krijgt door het 1e betand: .001, moet openen met winrar.
Dat heb ik gedaan, dan krijg ik na 30 min ong. een .iso bestand die niet in de originele map staat maar die ik alleen kan zien als ik het .001 bestand open met winrar
hoop dat dit een beetje duidelijk is...

Helaas werkt dat nog niet en kan ik die .iso niet mounten of branden

wie kan mij helpen?
bvd Niek

Welkom op Helpmij.:)
Klik met rechts op die 001 bestand en kies voor uitpakken. Winrar zal dan alle bestanden uitpakken tot 1 groot bestand, de ISO die je wilt hebben. Je hoeft het bestand dus niet te openen met Winrar. Het kan wel maar dan moet je in Winrar aangeven, dat je wilt uitpakken.

Laatst bewerkt:
dat kan ik niet doen.. :(
dit zijn mijn opties:

Openen
Acer edatasecurity management
openen met
toevoegeen aan archief...
toevoegen aan "rzr cod4.rar"
inpakken en emailen
inpakken naar 'rzr cod4.rar' en emailen
en nog een paar...

meer kan ik niet :(

Ah Razor COD4 gedownload.:p

Kennelijk zijn het geen RAR bestanden, anders had Winrar die optie bij de rechter muisknop gegeven. wat is de extentie die achter de bestanden staat?

Je kan ook even kijken of 7zip ze uit kan pakken.
http://www.7-zip.org/nl/

Dit heb ik ook geprobeerd
hij geeft een fout aan dat ik misschien de verkeerde versie heb
x64 heb ik maar ik kan misschien straks nog ff de versie x86 proberen

tussentijds nog meer oplossingen?
ik wil graag cod4 spelen :p

bvd

Je download kan ook incompleet zijn of een fout hebben. Nogmaals wat voor extentie hebben de bestanden?

alle bestanden hebben allemaal een eigen nummer .001 t/m .068 daarnaast heb ik een .nfo bestand erin staan en een .sfv bestand en nog een map met een crack erin.

de extensie van de .001 t/m de .068 weet ik dus niet, maar ik heb ergens gelezen dat ze die .xxx noemen ofzo en xxx staat voor de cijfers 001 t/m 999
als je eigenschappen doet en bij bestandstype staat dan ook: "003-bestand (.003)"

7zip al geprobeerd? Ik heb namelijk hier ook dat soort bestanden staan en 7zip geeft me de mogelijkheid tot uitpakken.
Zie bijlage:
attachment.php

Bijlagen

• 7zip.jpg
    7zip.jpg
    79,4 KB · Weergaven: 384
je bedoeld dus dat 1 van die .xxx bestanden een .rar bestand is?
want dat klopt wel, overal lees ik dat ergens een .rar bestand moet staan maar die heb ik niet
de download is echter wel compleet

Ik zal nog ff uitproberen met 7zip
zoals het nu lijkt lukt het nog niet, doodgewoon omdat ik 7zip versie: x64 heb gedownload en geinstalleerd
alleen bij mij kan ik hem niet uitpakken en staat 7zip er ook niet bij als ik erop rechtsklik maar ik zal nog ff experimenteren

Nee, ik heb m'n bericht ook verwijderd/aangepast. Hier bij mij zijn het de bestanden, waarvan je de eerst geselecteert op de screenshot ziet. Deze gaan van 001 t/m 061 en een sfv bestand erbij. 7zip pakt deze keurig uit, zodat ik een ISO heb.

Je hebt het een paar keer over X64, heb je wel een 64BIT besturingsysteem?

Laatst bewerkt:
hatstikke tof
ik heb na 3 versies de goede te pakken
nu kan ik de bestanden eindelijk uitpakken
helaas heb ik weer een probleem
nu zegt hij dat de file gebroken is... :S
iemand die het nu nog weet? :S
ik zie het nu ff niet meer zitten :(

Als je via nieuwsgroepen gedownload hebt, heb je PAR bestanden om je download te repareren met Quickpar. Anders ben ik bang dat je download niet goed is. Je kan kijken of je 1 losse fil kunt downloaden, die niet goed is.

nopes dan denk ik dat hij niet goed is

ik moet er wel bij zeggen dat ik bij het proberen de .001 bestand .002 bestand en de .010 bestand heb proberen te openen met winrar en 7zip
er staat nu dus een ander pictogrammetje dan het normale witte wat betekend dat hij eigenlijk gewoon gebruikt word
ik heb dat gedaan door middel van rechtsklik en dan "openen met.." en dan als standaard instellen
ik d8 dat dat niets uitmaakte maar ik vraag het voor de zekerheid even
anders heb ik grote pech denk ik :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan