Geen java - windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo,

Ik wilde net een pagina openen die gebruik maakte van java. Maar heb windows xp dus kwam hij met de melding dat ik java moet downloaden.

Nou ik dus java op gezocht via google, vervolgens gedwonload en geinstalleerd. Maar niet werken. Dus ik zoeken op jullie forum en vind een aantal links waar je java kan downloaden. Ik installeer het maar nee. krijg nog steeds die melding.

Iemand een idee?

KNackje

Heb je na de installatie al een keer opnieuw opgestart. Dat is nog staaeds een goede gewoonte na het installeren van software.

Ja heb ik gedaan na elke installatie opnieuw.

knackje

weer ff geprobeert en opnieuw opgestart. maar nee hoor weer niet

knackje

Kijk dan eens bij de Internetopties/geavanceerd of er geen diverse Java's staan aangevinkt.
En BTW heb je servicepack 1 er al opgezet?

Service pack 1 is geinstalleerd zie mijn attacment voor mijn java instellingen

Bijlagen

• java2.jpg
    java2.jpg
    43 KB · Weergaven: 42
Iedereen bedoelt het goed, maar knackje heet XP met SP1 en daar zit Java al ingebakken!!

sorry dat ik zo laat pas weer reageer!

Ja ik heb sp 1 geinstalleerd en hij zou het moeten doen. Al die versies van java installeren helpen niks. Iemand een idee?

Knackje

als je recent de sp1 hebt gedownload en installeerd dan heb je ws de sp1a en daar zit ie niet meer in
op www.virtualmachine.tk kan je eerst versie 3805 ophalen en installeren en daarna de andere 2
dit moet werken!

succes!
ps er zit ook een testlink op om te zien welke versie van java vm je op je systeem hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan