Hugoboss2oo7
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2007
Heej forummembers,
Mijn probleem is dat IE java niet meer activeerd terwijl die bij de IE opties op inschakelen staat. Nou ik heb wat oplossingen gezocht en uitgeprobeerd maar geen van alle werken! Ik heb ook bij Vertrouwde Websites de sites geplaatst waarvan hij zegt dat ik Javascript moet activeren ook dat is allemaal gedaan en nog geen rusultaat. Sommige sites hebben een Active X installatie nodig bijv: bij Adobe.nl om de flashplayer down te loaden ook dat geeft dus niet meer aan. Voornamelijk download ik iets van megaupload of rapidshare en daarbij zeggen ze allebei: ERROR: Enable Javascript. maar die is dus al ingeschakelt.
IE 7
Aub geef mij een oplossing die werkt :thumb: Alvast bedankt
Info: Internet Explorer - Security Warning
Of ik het programma wil installeren.
Dat moet ik eigenlijk verkrijgen maar die krijg ik dus alleen op de Java site!
En het gaat ook om de melding:
Deze website vereist mogelijk dit Active-X-besturingselement ..... van ...
Die meldingen verkrijg ik niet meer!
Mijn probleem is dat IE java niet meer activeerd terwijl die bij de IE opties op inschakelen staat. Nou ik heb wat oplossingen gezocht en uitgeprobeerd maar geen van alle werken! Ik heb ook bij Vertrouwde Websites de sites geplaatst waarvan hij zegt dat ik Javascript moet activeren ook dat is allemaal gedaan en nog geen rusultaat. Sommige sites hebben een Active X installatie nodig bijv: bij Adobe.nl om de flashplayer down te loaden ook dat geeft dus niet meer aan. Voornamelijk download ik iets van megaupload of rapidshare en daarbij zeggen ze allebei: ERROR: Enable Javascript. maar die is dus al ingeschakelt.
IE 7
Aub geef mij een oplossing die werkt :thumb: Alvast bedankt
Info: Internet Explorer - Security Warning
Of ik het programma wil installeren.
Dat moet ik eigenlijk verkrijgen maar die krijg ik dus alleen op de Java site!
En het gaat ook om de melding:
Deze website vereist mogelijk dit Active-X-besturingselement ..... van ...
Die meldingen verkrijg ik niet meer!
Laatst bewerkt: