Geen Javascript!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hugoboss2oo7

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Heej forummembers,

Mijn probleem is dat IE java niet meer activeerd terwijl die bij de IE opties op inschakelen staat. Nou ik heb wat oplossingen gezocht en uitgeprobeerd maar geen van alle werken! Ik heb ook bij Vertrouwde Websites de sites geplaatst waarvan hij zegt dat ik Javascript moet activeren ook dat is allemaal gedaan en nog geen rusultaat. Sommige sites hebben een Active X installatie nodig bijv: bij Adobe.nl om de flashplayer down te loaden ook dat geeft dus niet meer aan. Voornamelijk download ik iets van megaupload of rapidshare en daarbij zeggen ze allebei: ERROR: Enable Javascript. maar die is dus al ingeschakelt.

IE 7

Aub geef mij een oplossing die werkt :thumb: Alvast bedankt

Info: Internet Explorer - Security Warning

Of ik het programma wil installeren.

Dat moet ik eigenlijk verkrijgen maar die krijg ik dus alleen op de Java site!

En het gaat ook om de melding:

Deze website vereist mogelijk dit Active-X-besturingselement ..... van ...

Die meldingen verkrijg ik niet meer!

Laatst bewerkt:
Hier kun je JAVA downloaden, maar ook testen (zie de optie onder de knop)
mvg leo

Sorry dat ik dat niet vermeld heb, maar dat ik heb ook al gedaan!
toch bedankt.

JAVA-SOFTWARE voor uw computer

U hebt de volgende Java-omgeving:
Omschrijving Uw omgeving

Java Runtime-leverancier: Sun Microsystems Inc.
Java Runtime-versie 1.6.0_03

GEFELICITEERD, u hebt nu de nieuwste versie van Java.

Hoe ben je beveiligt?
Misschien dat je internetsecurity in de weg zit.
Ook programma's als hitman pro veranderen instellingen.
mvg leo

Ik heb in zo verre geen extra security programma's geinstalleerd, en mijn security is het ook niet want, als ik de security uitschakel en de browser opnieuw opstart werkt het nog niet! Nou wou ik dus mijn windows herstellen maar dat lukt op een of andere manier ook niet namelijk ik kom in de Win-Setup menu waar je kunt installeren en herstellen dan doe ik herstellen kom ik in Msdos terecht en vraagt die van welke installatie-station|(of zoiets) ik het wil doen. doe ik "1" want daar staat mijn windows en dan vraagt die naar mijn administrator code die heb ik niet dus doe ik "enter" en dan krijg ik

C:WINDOWS\

dan kom ik niet meer verder aan het herstellen!?!

Je kunt een systeem herstel gewoon vanuit windows zelf doen.
Vanuit start -> programma's->bureau accessoires->systeemwerkset->systeem herstel.

Het rare is dat ik na het installeren van een paar trojan hunters het niet meer werkt van daarvoor het javascirpt het altijd gedaan ook bij IE7 nou ik heb die trojan rommel verwijdert en nou zit ik ermee. Einde oplossing is denk ik gewoon de C: schijf formatteren en windows opnieuw erop zetten?

Oke dan staat deze mogelijk uitgeschakeld, (of er is meer aan de hand)
Probeer de test op deze pagina eens, zie je dan een bewegend poppetje verschijnen?
Zo nee wat wordt er dan vermeld?

Einde oplossing is denk ik gewoon de C: schijf formatteren en windows opnieuw erop zetten? [\quote]
Dat kan altijd nog, zolang er verder geen fout meldingen zijn of ander tekenen van slecht functioneren zou ik nog even door zoeken.
Het vervelende is dat sommige trojan verwijderaars zelf spyware zijn, maar ik weet natuurlijk niet welke jij hebt gebruikt.
Mocht het een reguliere zijn dan heeft het de instellingen mogelijk aangepast.
Java verwijderen en opnieuw installeren kan dan de oplossing zijn.
Met windows installer clean up zorg je dat het verwijderen ook grondig gebeurt.

Laatst bewerkt:
Oke ik ga er dan dieper in. ik heb de Win-installer clean up gedownload en geprobeert te installeren maar ik krijg nou de volgende fout

"Windows Script Host"

Kan script-engine VBScript voor script C:\DOCUME~1\Jeroen\LOCALS~1\Temp\IXP0000.TMP\StartMsi.vbs niet vinden.

Zou dat ermee temaken hebben?

En ik had BTW Adware Pro, Trojan Hunter, Trojan Remover als Anti-Spy/Ad/Malware

Laatst bewerkt:
Oh, ik had je antwoord beter even kunnen afwachten.
Java doet het dus wel, dus de melding moet ergens anders door veroozaakt worden.
Deinstalleren heeft geen zin dan denk ik.

Het stomme is ik krijg de IE Javascipt Waarschuwing wel op de Java site maar op de rest niet.

Zou dat ermee temaken hebben?
Op zich gaat dat om Visual basic runtime, staat los van java, maar geeft wel aan dat er misschien meer aan de hand is.
Het volgende is nog de moeite waard om te proberen.
Ga naar menu extre in IE 7 en dan naar internet opties dan naar de tab geavanceerd en Klik op de knop geavanceerde instellingen herstellen.
Kijk of het heeft gewerkt.
Zo niet ga dan weer terug naar dezelfde plek en klik nu op opnieuw instellen.
De browser wordt dan naar de beginwaarden gereset, je moet dan alle invoegtoepassingen, zoals flash player etc. wel weer opnieuw downloaden.

Laatst bewerkt:
Ga naar menu extre in IE 7 en dan naar internet opties dan naar de tab geavanceerd en Klik op de knop geavanceerde instellingen herstellen.
Kijk of het heeft gewerkt.
Zo niet ga dan weer terug naar dezelfde plek en klik nu op opnieuw instellen.
De browser wordt dan naar de beginwaarden gereset, je moet dan alle invoegtoepassingen, zoals flash player etc. wel weer opnieuw downloaden.

Allebei gedaan nog steeds niks! Ik begin de hoop te verliezen

Internet Explorer - Security Warning

Of ik het programma wil installeren.

Dat moet ik eigenlijk verkrijgen maar die krijg ik dus alleen op de Java site!

En het gaat ook om de melding:

Deze website vereist mogelijk dit Active-X-besturingselement ..... van ...

Die meldingen verkrijg ik niet meer!

Oké als je het nog niet zat bent, probeer dan het volgende.
In de bijlage heb ik mijn instellingen van beveiliging neergezet.
Bij internet opties, tab beveiliging, internet, aangepast niveau, kun je kijken of bij jou hetzelfde staat.
Alleen activeX zonder handtekening, zou ik jou geval vragen invullen, dan kun je steeds zelf beslissen of je het wil of niet
He nu heb ikzelf een probleem, want ik krijg het plaatje niet geupload.
Nou ja zoek alle ActiveX instellingen op, en kijk of ze aan staan, of op vragen, of zet de instellingen op normaal.
Ik probeer later mijn instellingen nog te uploaden

Laatst bewerkt:
Hej leofact ik had de hoop opgegeven en heb alles geformarteerd en windows opnieuw geinstalleerd en het functioneert op een of andere manier beter als voorheen. Ik wil je hartelijke bedanken voor je hulp en je tijd.
Ik heb er weer wat meer van opgestoken.

Mvg,

Jeroen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan