geen jpeg wel bitmap

Status
Niet open voor verdere reacties.

minty

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
hoi hoi allemaal
zal gelijk met de deutr in huis vallen:
als ik een plaatje wil bewaren/opslaan dan geeft ie bij mij geen jpeg meer aan,maar alleen nog bitmap
weet iemand hoe ik dit kan verranderen,weet niet hoe dat het komt maar het is wel vrij irritant
alvast bedankt maar weer
laterrrrrrrrr

Heb je al geprobeerd om je map tijdelijke internetbestanden leeg te gooien?

Groetjes,

Pieter

bedankt voor je reactie

het probleem daarvan is dat ie als ik m'n internet bestanden wil openen dat ie daar heel lang over doet en er gebeurt vervolgens niks hij geef m'n tijdelijke internet bestanden niet weer en als ik ctr,alt,del in toets zie ik temporary internet files (not responding)staan,weet echt niet wat ik ermee aan moet

Je kan dat beter als volgt doen;
in IE Tools>Internet Options n dan delete files bij temp. internet files.

Je kunt de tijdelijke internetbestanden ook gewoon wissen in verkenner.

Deze staan in C:\windows\tijdelijke internetbestanden
of C:\windows\temporary internet files

Als je tijdens het legen van die map nog in Internet Explorer zat, dan moet je eerst IE ff sluiten en daarna weer starten. In de meeste gevallen kun je dan weer opslaan als JPG/JPEG. Zo niet, dan ook Windows een keer opnieuw opstarten.....

Mooi, oorzaak gevonden. Nou de oplossing nog.

Download en installeer: MRU Blaster http://www.wilderssecurity.com/mrublaster.html

Start het programma, klik op Settings > Go to Plugins > IE Temporary Internet File cleaner > controleer of het pad bovenin goed ingevuld is > zet een vinkje bij enable automatic IE temporary ......... > Save Plug In Settings > OK > Close > Back to main Menu > Exit

en start opnieuw op. Als het goed is start MRU Blaster nu voordat het bestand in gebruik is en wordt het wel geleegd. Zoniet, hoor ik het wel.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan