Geen kabel internet verbinding Dell inspiron 570

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnplumo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Wie heeft ervaring met Dell support center ? 3 maanden een nieuwe desktop van Dell maar nog steeds geen internet verbinding. Ligt volgens provider niet aan hun, modem is in orde (geen router, ook niet draadloos. Tig keer is er contact geweest met helpdesk van provider en Dell zonder resultaat, brief geschreven naar postadres van Dell m.i. komt daar geen reactie op. Hoe krijg een technicus van Dell thuis (heb wel 3 jaar home support). Wie weet een normaal e-mail adres van Dell in Amsterdam, via hun support site (op een andere computer) is het voor een particulier amateur pc gebruiker haast onmogelijk om een e-mail te sturen ? (te technisch en moet in het engels)

Laatst bewerkt:
Vaag, want het zou best kunnen zijn dat je netwerkadapter gewoon niet werkt/kapot is. Dat kunnen ze zo niet controleren. Maar zet eens precies neer wat er mis is. Krijgt je pc geen IP, of heb je geen idee hoe je iets kan testen. Wellicht dat ik en anderen je op weg kunnen helpen.

Geen internet verbinduing

Vaag, want het zou best kunnen zijn dat je netwerkadapter gewoon niet werkt/kapot is. Dat kunnen ze zo niet controleren. Maar zet eens precies neer wat er mis is. Krijgt je pc geen IP, of heb je geen idee hoe je iets kan testen. Wellicht dat ik en anderen je op weg kunnen helpen.

Bedankt voor reactie, wat er hand is weet ik niet, op mijn leeftijd gegrijp hier toch weinig van. Het gaat om pc van mijn dochter met windos 7, ikzelf werk met xp. Met probleem oplosser van windows krijg ik melding "LAN verbinding heeft geen geldige ip configuratie"
Instructies provider opgevolgd in configuratiescherm, automatisch ip adres laten toewijzen enz. paar keer gedaan maar lukt niet. Het gaat om een nieuwe Dell desktop.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan