Geen kabelinternet meer na verwijderen Broadcom

Status
Niet open voor verdere reacties.

berrege

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2011
Hallo,

Per ongeluk hebben we op onze computer het programma Broadcom Corporation verwijderd, hierna werkte het internet niet meer. Het draadloos internet werkt wel nog. Ik heb nadat het verwijderd was nog een screenshot kunnen nemen van het programma, het ging om versie 12.37.01 en bij 'opmerkingen' stond: 'Met deze functie worden Broadcom NetXtreme Drivers en Management Application geïnstalleerd. Bij de links stonden websites die naar de website van Dell (merk van onze computer) verwezen, maar omdat het internet niet meer werkte kon ik hier niet naar toegaan.

Mijn vraag is simpel: hoe krijg ik mijn internet terug? :) Ik weet niet wat dit programma doet of hoe ik het zou kunnen terugkrijgen.

Alvast bedankt,
berrege

Laatst bewerkt:
Dit was waarschijnlijk een driver voor je netwerkkaart.
Wat voor een pc heb je en welk type?
Kun je dat screentje eens uploaden hier?
probeer eerst eens gewoon systeemherstel naar een datum toen het nog goed was.

Laatst bewerkt:
inderdaad de driver waarschijnlijk...
je hebt al een andere pc gevonden om dit te posten dus dan moet je even als je eens tandaard pc hebt het merk en type geven en als je hem zelf hebt samengesteld (denk ik niet) even zeggen welke netwerkkaart je hebt
dan kunnen we de drivers voor je zoeken

succes Tibor

Vrij simpel.
Men neme een usb stick of externe HDD sluit die aan op de pc waar je nu mee bezig bent.. Ga naar Dell.nl en zoek naar de optie support.
Voer je servicetag in (te vinden op je machine ) en je komt direct op de juiste site.
Alle drivers, handleiding en hulpprogamma's zijn daar te vinden.
Zet ze op je usb stick/drive en sluit hem vervolgens aan op je Dell machine.
Installeren maar.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties.

Ik heb een Dell Studio XPS Desktop 8100
Moet ik op de Dell site alle (3) downloads die bij netwerk staan downloaden of enkel die van Broadcom?

Ik begin zo stilaan gek te worden :evil:

Het downloaden van de driver lukt niet. Telkens als ik op 'downloaden' klik, download het niet de driver maar steeds de Dell Driver Download Manager. Zoals je ziet heb ik het al een keer of 9 geprobeerd, maar het lukt maar niet. Het programma Dell Driver Download Manager zegt dan weer dat ik geen files geselecteerd heb om te downloaden. Ligt het nu aan mij of aan de site van Dell? Zie screenshots onderaan.

dell1.png

dell2.png

dell3.png

Laatst bewerkt:
Net ff geprobeerd maar als je de onderste download aanklikt doet ie het bij mij iig gewoon,driver is 74 mb bestand groot.
Ik zie het al de eerste maal dat je het downloade heb je na downloaden een scherm gehad en daar de download manager per ongeluk aangeklikt,daarna druk je op downloaden en komt de vraag niet meer wegens onderaan onthoud mijn keuzes.
dus cookies verwijderen en opnieuw proberen dan lukt het wel weer.
hieronder dat scherm waar je de onderste moet kiezen"
attachment.php

Bijlagen

• Naamloos.gif
    Naamloos.gif
    31,3 KB · Weergaven: 189
Laatst bewerkt:
Als je op die site bent, kun je ook kiezen voor downloaden in een webbrowser.
Zie bijlage.naamloos.jpg

Heb weer internet! Allemaal heel hard bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan