Geen kanalen bij Hauppauge WinTV-PVR150

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Hoiii

Ik heb gisteren de WinTV-PVR150 tv kaart aangeschaft alleen ik krijg geen kanalen te zien?? Ik heb bij probleem/oplossen gekeken wat ik kon doen en op de site onder FAQS om het handmatig toe te voegen maar ook dat mocht niet baten. Wat doe ik fout? De kaart zit er goed in verder hoef er toch niets aangesloten te worden? Of moet er een kabel van me tv naar de kaart lopen??

Snap er echt niets van!

Je steekt de kaart in de pc en schroeft deze goed vast.

** Je sluit de coax kabel aan die normaal ook in je televisie gaat.
Als je de kabel die op dit moment in de televisie zit er daarvoor moet uithalen dan moet je de coax kabel gaan opsplitsen in 2 kabels en daarvan gaat er achter 1 in je nieuwe hauppauge kaart.

Als je dan een volledige scan doet naar kanalen op beste kwaliteit dan ben je al gauw een kwartier of meer verder en dan zou je dus je kanalen moeten zien....

Thabone zei:
Je steekt de kaart in de pc en schroeft deze goed vast.

** Je sluit de coax kabel aan die normaal ook in je televisie gaat.
Als je de kabel die op dit moment in de televisie zit er daarvoor moet uithalen dan moet je de coax kabel gaan opsplitsen in 2 kabels en daarvan gaat er achter 1 in je nieuwe hauppauge kaart.

Als je dan een volledige scan doet naar kanalen op beste kwaliteit dan ben je al gauw een kwartier of meer verder en dan zou je dus je kanalen moeten zien....

Ff een vraagje dan, hoe splits ik die coax kabel op in 2 kabels?

Met een coax splitter die je moet halen bij bijvoorbeeld de handyman of onderdelenhuis of iets in die richting maar dan zul je ook gelijk extra kabel nodig hebben maar dat mag je zelf uitvoegelen :thumb: :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan