Geen Keyboard meer in Bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superbock

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2006
Hoi,

Ik wil XP installeren op een PC waar 2000 op staat. Ik kan niet upgraden want er is een taal verschil. Wil graag ook de HD opnieuw formateren.

Allemaal geen probleem echter om XP te installeren moet het systeem opstarten vanaf de CD-rom. Nu moet ik dat eerst aangeven in de Bios en daar zit het probleem .....

Ik kan wel in de Bios komen maar zodra ik daar in zit kan in niets meer. Keyboard werk niet meer .... Zowel met PS2 al USB keyboard zelfde probleem.

Iemand enig idee?????

Is het zo dat het toetsenbord niet meer gaat ofdat de pc gewoon hangt in de bios?

Tja ... dat weet ik niet

pc reageert nergens meer op .... kan dus zijn dat hij hangt... Ik zie overigens wel de systeemtijd doorlopen.

Waarschijnlijk niet van toepassing, maar kan het zijn dat je je PS/2 toetsenbord hebt aangesloten op de ingan van de muis? Bij mij werkt mijn USB-toetsenbord ook niet in de bios. Als ik er in moet zijn kan ik altijd mijn PS/2 bord van de kast halen.

nee. heb ps2 op de juiste ingang aangesloten

Handig hé die kleurtjes :D

T is heel raar ... nooit eerder meegemaakt!

Als ik opstart met opstardiskette blijft het toetsenbord het onder DOS wel gewoon doen :rolleyes:

Als je via de diskette opstart kan je dus wel in de bios? Waarschijnlijk loopt er dan iets fout bij het inladen. Probeer dan eens the default instellingen van de bios terug te laden. Misschien heb je dat al geprobeer... :)

Ik weet niet waarom :shocked: maar spontaan is het keybord weer gaan werken in de BIOS ... :D

Dank voor je reactie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan