geen kiestoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

matvkeulen

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
In mijn laptop zit een inbelmodem die ik gebruik om thuis te e-mailen. Tevens gebruik ik mijn laptop is het netwerk op mijn werk.
Gisteren kwam ik thuis van mijn werk en toen bleek dat ik niet kon inbellen met mijn provider. Eergisteren deed de modem het nog wel goed.
Eerst kwam de foutmelding dat mijn com-poort al in gebruik was. Binnen taakbeheer heb ik wat toepassingen gesloten.
Nog steeds wilde hij niet inbellen en gaf de foutmelding dat er geen kiestoon is.
Ik heb al geprobeerd de modemsoftware opnieuw te installeren, maar dat hielp niks. Ik heb het systeem ook laten herstellen naar een herstelpunt, maar geen resultaat.
Wat kan ik nog meer doen?

Voordat je de inbelverbinding daadwerkelijk gaat maken, selecteer dan eerst de juiste inbelverbinding in het inbelverbindingsscherm. Waarschijnlijk heb je nog een andere(of meerdere) inbelverbinding(en) staan, waarvan in elk geval één ervan de juiste moet zijn.

Dennis.

Klopt, er staan er meerdere.
Als ik outlook start kan ik inderdaad kiezen welke inbelverbinding ik kan maken. Ik hoor een klik van de modem en daarna niks meer. Even later verschijnt de mededeling dat er geen kiestoon is. Het telefoonnummer klopt ook. Dus wat is het probleem?

Net thuis geweest en volgende geprobeerd.
Als ik wachten op kiestoon uitschakel, belt ie wel het nummer. Dan hoor ik een inbezet toon. Dat gaat 30 sec zo door en dan kiest ie weer opnieuw. Wachten op kiestoon dus maar weer aangezet.

hij doet het nog steeds niet!!!

Is er niks aan mijn probleem te doen? Wie helpt mij?

Volgens mij is een inbelverbinding één v.d. eenvoudigste soort verbindingen die er bestaan.

Je kunt altijd proberen een nieuwe verbinding aan te maken. Hierbij moet je de gegevens van je provider wel hebben. Als het goed is kun je altijd te rade gaan bij de site van je provider hoe je een inbelverbinding kunt maken. Zonnet bijvoorbeeld beschikt over zo'n hulpfunctie. Het wordt daar haarfijn uitgelegd hoe men een inbelverbinding tot stand kunt brengen.

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan