geen kleur meer... en....

Status
Niet open voor verdere reacties.

mivroutje

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
hoii,

ik weet niet wat ik heb gedaan,
maar mijn webpagina's worden heel raar weergeven,
hotmail bijvoorbeeld bestaat uit allemaal kolommen en er is geen kleur meer.
en als ik naar beneden of boven scroll dan ''laad''' die de pagina zegmaar steeds opnieuw maar best snel...
heel raaaar..

weet iemand misschien hoe dit weer kan veranderen...
:(

hoii,

ik weet niet wat ik heb gedaan,
maar mijn webpagina's worden heel raar weergeven,
hotmail bijvoorbeeld bestaat uit allemaal kolommen en er is geen kleur meer.
en als ik naar beneden of boven scroll dan ''laad''' die de pagina zegmaar steeds opnieuw maar best snel...
heel raaaar..

weet iemand misschien hoe dit weer kan veranderen...
:(

Dat is inderdaad wel een beetje vreemd.
Probeer eens de browser die je gebruikt opnieuw te installen.
Als dat niet lukt installeer een andere browser, misschien dat dan je standaard instelling weer worden geladen, en dat het dan over is.

groet,

Ik heb gegoogeld en gegoogeld en heb toen eindelijk oplossing voor de kolommen, kleurloze pagina's gevonden ik had hoog contrast ingeschakeld
start> configuratiescherm> contrast voor tekst en kleuren op het beeldscherm inschakelen> en hoog contast gebruiken had ik aangevinkt maar dat moet dus NIET aangevinkt zijn.

maar dat de pagina raaar scrollt had daar dus niks mee te maken. Ik vind het heel erg irritant. het lijkt alsof het beeldje voor beeldje verander, zeg maar.
Vaas bedankt voor je tip, ga het proberen.........

heb Firefox net gedownload en als standaard browser ingesteld, jammer genoeg is het probleem niet opgelost. Ik weet niet of het belangrijk is maar anders is het wel heel toevallig; ik heb vanmiddag een driver nou verwijderd, nou eigenlijk twee. ik dacht die gebruik ik niet, maar tjaa was denk ik niet zo slim, en bij systeemherstel kan het ook niet terugzetten. De een weet ik niet meer van wat dat was, en de ander was van NVIDA ofso, iets met beeldscherm.....

Drivers

Je hebt dus drivers verwijderd die wél belangrijk waren voor je systeem n.l. de grafische driver e/o beeldschermadapter.
Ga naar:
uitvoeren
typ
dvcmgmt.msc
enter
Daar waar de gele vraagtekens staan,die drivers moet je opnieuw downloaden/installeren (cd moederbord).

Laatst bewerkt:
ik heb de ontbreekende drivers geinstalleerd.
de pc gaf toen aan dat ie opnieuw moest starten. Nou okee
ik druk ok. pc sluit af, start weer op, zegt dat er iets fout is gegaan en dat ik windows met recente goede instellingen moet opstarten, okee ik klik daar op.
en komt bij;
''''Systeem file defragmenter v2.20
copyright (C) 1998-2001 mark russinovisch
sysinternals- www. sysinternals.com

eeeennnn nog een stukkkk.......''

hij blijft daar dan ook de hele tijd op staan, gaat niet verder............

HELP-:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan