geen lan verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyz

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
hallo,

ik heb net windows xp home opnieuw geïnstalleerd op mijn laptop maar ik krijg geen verbinding met het internet weet iemand hier een oplossing voor?

Hey,
Ik denk dat je geen drivers voor je netwerkkaart hebt geïnstalleerd. (Weet ik wel 99% zeker.) Kijk even bij apparaatbeheer of je uitroeptekens ziet, schrijf die namen op en google naar de drivers. Je netwerkkaart is hoogst waarschijnlijk van Realtek. Het zou ook kunnen dat je een driver cd bij je moederbord hebt gekregen. Grote kans dat ze daar ook op staan. Anders kan je op de site van je computerleverancier kijken.

Succes

hallo,

ik zal het proberen alvast bedankt!:thumb:

hallo,

de drivers zijn geinstalleerd maar als ik de verbinding inschakel zegt ie "er is nu verbinding met 1394-verbinding" terwijl ik er niet eens een internet kabel in heb,
weet iemand hier een oplossing voor?

1394 is FireWire, daar is altijd verbinding mee, al zit er niets in. Die kan je in weze negeren, doet ondertussen je LAN het al?

de lan verbinding staat er niet tussen alleen de 1394-verbinding

ja, toen de oude windows erop stond deed internet het wel

Als bij apparaatbeheer bij netwerkadapters niets wordt gezien, dus ook geen uitroepteken o.i.d. wordt hij iig niet herkend. Zie je ergens een Onbekend Apparaat staan?

Staat er misschien in het boekje van je moederbord wat voor netwerkkaart het is? Anders moet je even kijken op de site van je moederbord/computerfabrikant naar drivers.

dit is het merk van de netwerkkaart: Broadcom NetXtreme BCM4401-A1 Integrated Fast Ethernet Controller PCI

Kopiëer die naam eens op google en kijk of er drivers voor zijn, kijk anders op de site van je computerleverancier. Misschien als je de driver installeert wordt hij wel herkend.

hoe kan ik een driver installeren als de lan verbinding niet in aparaartbeheer staat?

hoe kan ik een driver installeren als de lan verbinding niet in aparaartbeheer staat?

Welke windows staat er eerst op?

ALs je op een Windows 98 hebt gewerkt kan het zijn dat ie niet compactiebel is.

Wat voor processor heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan