Geen laptop geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekkerj81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2009
Wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?

Ik heb een HP Pavilion laptop die ik onlangs aan wilde sluiten op mijn stereo installatie.

Omdat ik niet precies meer wist of ik de audio kabel in de microfoon of koptelefoon uitgang moest steken heb ik ze beide geprobeerd, maar sinds dien heb ik om een of andere reden dus geen geluid meer via mijn laptop speakers. Er komt nog wel een heeeel vaag zacht geluid uit mijn koptelefoon uitgang, maar dan ook alleen via rechts en links hoor ik niets..?

De standaard procedures zoals volume regeling aanpassen, systeem instellingen voor de soundcard controleren, virus-scanners toepassen etc heb ik al geprobeerd, echter zonder succes.

Wie herkend dit probleem en heeft daar een oplossing voor?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten,

Jeroen

check

wellicht al gedaan...apparatenbeheer controleren
Pavilion heeft nog een verborgen schakelaartje om de systeem geluiden of de luidsprekers uit te zetten; zit in niveaus van Eigenschappen van luidsprekers

Verplaatst vanuit sectie "Websites maken / Algemene vragen" (daar hoort de vraag echt niet) naar "Hardware / geluidskaarten".

Alle geluiden staan op luidsprekers, helaas mag dit niet helpen. Heb vandaag gechat met iemand van HP en hij zei dat of systeemherstel en andere fabrieksinstellingen wellicht werkt..

Ik ga daar dus maar eens maar aan de slag.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan