Geen leeg venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Als mijn vriendin Word opstart, krijgt ze het reisverhaal van haar zoon te lezen. Ze kan hierdoor geen nieuw leeg blad te voorschijn toveren.

Ik heb geprobeerd de standaardinstelling te herstellen en wel op de volgende manier::

Bestand--paginainstelling--standaard-instelling terug krijgen en op oké gedrukt.
Maar er verandert niets.

Toen heb ik via Zoeken--Bestanden en mappen--Normal.dot gezocht.
Komt niet te voorschijn.

Ook mnog via C:\\Doc. and Settings\Gebruikersnaam\Apllication Data enz. gezocht . Om zodoende in sjabloon het te verwijderen.

Maar Application Data is niet te vinden.

Wie kan mij helpen?
Gr.Gerdabij het opstarten

je normal.dot is een verborgen bestand, je moet in verkenner via mapopties opgeven dat je verborgen bestanden ook te zien krijgt of bij het zoeken opgeven dat je ook naar verborgen bestanden wil zoeken.

vervolgens alles met de naam normal.dot verwijderen, klaar :thumb:

Zorg dat Word afgesloten is.

Start > Zoeken; Naar bestanden of mappen....

Type bij bestandsnaam normal.dot, klik bij 'Zoeken in...' op het keuzepijltje (er hoeft alleen op C: gezocht te worden)
Klik ook op 'Geavanceerde opties...'
En plaats vinkjes bij de opties, zoals in de bijlage aangegeven.
Klik op 'Zoeken'

Als er bij je vriendin meerdere gebruikersaccounts in Windows zijn aangemaakt, worden er mogelijk meerdere bestanden Normal.dot gevonden.

Klik op de versie die onder de gebruikersnaam van je vriendin staat en verwijder die.
Als je nu Word weer start, is het mooie 'verslag' verdwenen.

Bijlagen

• Normal.dot zoeken.JPG
    Normal.dot zoeken.JPG
    25,9 KB · Weergaven: 29
Ik had het ook gedaan met Zoeken in Bestanden en Mappen, maar niet die vinkjes voor die opties gezet.

Dit lijkt mij de oplossing.

Heel erg bedankt voor het meedenken.

Gr.Gerda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan