Geen Legale Windows versie meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak46

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Hoi,
Ik wou laatst updaten en toen zei me pc dat ik geen legale geregistreerde windows XP versie heb..
ik heb nog zon boekje met de Serial enz..
maar ik wil XP niet meer opnieuw erop zetten en ik weet dat je de registratie ergens kan de-activeren maar waar is de vraag:cool:
Trouwens heeft iemand van jullie ook een winlogon.exe file kan vervangen in veilige modus werkt niet

Laatst bewerkt:
oke dat is klaar
alleen nu is winlogon.exe nog besmet.
weet iemand hoe ik die kan vervangen in veilige mode werkt niet!!

C:\Windows\System32\Winlogon.exe is een essentieel beveiligd windows bestand dat idd ook en veilige modus meedraaid..
Er is een Trojan bekend die zich verspreid onder de zelfde naam, maar als je deze op je computer hebt zit ie niet in system32 map is dat het geval ga dan maar eens op bezoek bij
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/index.php?

Indien je denkt dat je originele system32\winlogon.exe corrupt is kan je proberen via start uitvoeren en type

sfc /scannow

ok klikken en xp cd inleggen nu worden alle beveiligde windows bestanden gecontroleerd en indien nodig vervangen door origineel..

En doe dan ook maar een schijfcontrolle via start uitvoeren en type

chkdsk /f

en klik ok nu verschijnt een command venster type daar J, toets enter en reboot..
Kan even duren..
:confused:

Oke gedaan alleen als ik servicepak wil downloaden geeft die de volgende error:(Bijlage)
Trouwens ik zit niet zo vaak op deze pc dus heb ik servicepack 2 nog niet geinstalleerd

Het werkt nu wel, maar als ik opnieuw opstart is kan ik weer niet updaten zelfde fout

Bijlagen

• ERROR1.JPG
    ERROR1.JPG
    72,3 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Oke, Ik heb al gekeken bij dat artikel. Geprobeerd maar het werkt nog steeds niet...
iemand nog iedeen, Recovery console maar hoe start je die?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan