• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geen lege ruimte's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theknurt

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Hallo mede excelisten,

Ik heb deze vraag al in een ander draadje gesteld, bij het nalezen van deze vraag, vondt ik dat hij zeer onduidelijke er stond.

Dus ik probeer het opnieuw.

Bekijk bijlage helpmij.xls

In bijgaand bestand, zijn er 2 tabbladen waar gegevens ingevoerd worden en 3e wordt alles verzameld.

Nu het is de bedoeling dat in het verzameltabblad geen (automatisch) lege tussenruimte's komen te staan. M.a.w. het is de bedoeling dat alles onder elkaar komt te staan.

Of is er een andere formule te bedenken die dit al doet ?

Graag lees ik jullie adviesen.

Bedankt alvast voor het meedenken.

Je hebt helemaal niet gerageerd op mijn voorstel en de oude vraag staat nog steeds open. Ik stel voor daar verder te gaan. Je huidige formulering is nog steeds niet duidelijk.

gr wim

Je kan gewoon verder gaan in je oude draadje;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/569127-Geen-legeruimte-s-tussen-de-vergelijkingen
Het is niet toegestaan meerdere topics over hetzelfde te openen. Daarbij kun je je eigen bericht aanpassen of een nieuw bericht met verduidelijking erbij zetten.

Deze sluit ik.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan