• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

geen letterherkenning in factuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

jason3999

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Ik heb een probleem met uw programma factureren in excel 3.9.1 nl:
ik kan vanuit de voorraadlijst uitsluitend artikelen/artikel cijfers doorvoeren bijv: art nr 12345
wil een artikel nummer ab101 invoeren wordt dit niet geacepteerd in de de factuur
melding:
ongeldige waarde
Wat kan ik doen om dit aan te passen?
dank je bij voorbaat

Justin

Je kunt m.i. in ieder geval 2 dingen proberen :

in de celopmaak de opmaak op "tekst" zetten of
een " typen en dan die waarde invoeren.

heb ik geprobeerd, lukt niet, wat moeilijk uit te leggen, kan ik je het bestandje misschien niet even opsturen aub

Ik heb de instructies van de maker opgevolgd en in het tabblad artikelen op de rechtermuisknop gedrukt, daarna een rij ingevoegd en vervolgens een gefingeerd artikel toegevoegd. (Het bestand heb ik aan je geretourneerd)
Helaas is het bestand te groot om op de Helpmij te zetten, anders hadden anderen er ook even naar kunnen kijken.

ps. haal je mailadres maar weg, anders kan de "hele wereld" je mailadres zien en da's niet bevordelijk voor je mailbox ;) :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan