"Geen licentie" voor Wave Editor en SoundTrax :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goatrider

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2005
Ik heb een aantal weken een gloednieuwe BenQ Dual Layer DVD-rewriter gekocht, en daarij werd het programma Ahead Nero Suite (met NeroVision Express 2, InCD4, etc) meegeleverd. Na de installatie zag ik in de Nero-map ook een mapje dat de naam Nero Wave Editor droeg. Ik gebruikte bij mijn oude Nero bijna altijd de bijgeleverde Wave editor om audio cd's mooi te editten, dus klikte gelijk op de toepassing die in dit mapje stond. Vervolgens kreeg ik het bericht dat mijn licentie het gebruik van het programma niet toestaat. Hij staat ook niet in het hoofdscherm van de Nero Suite wizard. Hetzelfde geval met Nero SoundTrax: hij staat wel op de HDD, maar de toepassing is niet te openen. Heel vreemd, beide programma's lijken dus volledig geïnstalleerd te zijn. Wat moet ik doen om de programma's te laten werken? Zie ook de url voor een screencapture:

http://members.home.nl/pabjbrouwers/nerowave.jpg

Ik denk dat je dan moet gaan betalen voor de licenties lijkt mij!!

Er staat nergens informatie over betalen voor die licenties, noch een link naar een internetpagina daarover. Is het niet raar dat als je de officiële software koopt, hem installeert, de complete files van de betreffende programma's op je harde schijf worden gegooid (wat aanzienlijke ruimte inneemt) zonder dat je ze kunt gebruiken?

Welkom op Helpmij

Heb je dat pdf document dat op die afbeelding staat al geopend? misschien staat daar meer info op?

Daar is een wachtwoord voor nodig...Ik zoek wel ff contact op met Adobe via de mail. Toch bedankt voor de moeite!
icon14.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan