geen liedjes meer afspelen van kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Sinds ik de nieuwe versie van kazaa heb kan ik heel veel liedjes die ik gedownload heb niet meer afspelen. Het begin van het nummer gaat goed en daarna hoor je alleen nog maar een irritant geluid (net alsof je een fax belt). Hoe kan dit???

Hallo Sheera,

Het is heel goed mogelijk dat het een "fout" is in de nieuwe versie van kazaa.

Wat ik je dus adviseer is deze versie te verwijderen en een oudere versie van Kazaa te instaleren(Bv. de éénnalaatste versie)

Hi Sheera!
Ik heb het hier wel eens uitgelegd: in de laatste tijd zetten platenmaatschappijen bewust slechte bestanden op Kazaa. Dit is om mensen te ontmoedigen.
De gratis Kazaa detecteert fouten in de eerste 30 seconden. Je zou ook dat vreemde geluid horen pas na deze tijd.
Wat kun je doen? Niet echt veel:
1- tijdens downloaden de muziek beluisteren in je Verkeer venster. Kom je verder dan de ½ van het lied dan heb je geluk. Zo niet: stop download en verwijder lied.
2- In je zoek venster: kijk naar de bandbreedte van de aanbieder. Als deze te hoog is: bijv. in de duizenden, download dan NIET !!!
3- Beluister de liedjes alvorens je gaat branden. Brand je geen missers!
4- Je kan soms 2 maanden later de CD ook huren bij de bibliotheek. Dan kun je wat makkelijker werken ;)
5- De aanhouder wint!! :G

Groetjes :D
Falco

Thnxx Falco voor de tips, ik zal ze onthouden als ik weer eens liedjes gaat downloaden van kazaa.

Groetjes Sheera

Graag gedaan Sheera :D
Ik zit ook soms te ‘klooien’.
Ik weet niet met welke programma je gaat branden. Bij Nero heb je soms ook last van een foutmelding als je gaat ‘sleepen’. In dat geval is dat liedje kwalitatief niet goed genoeg. Je kan het opnieuw downloaden of je kan ook het liedje opknappen. Dit gaat met Nero Wave Editor. Als je op het forum hier rondkijkt (optie zoeken), dan vind je ook een uitleg over dit onderwerp. Heb ik ooit uitgelegd aan Sweetsugarbaby.

Groetjes :D
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan