geen link terug naar indexpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

monicav

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
ik ben een website aan het maken en heb een foto gallery met porta gemaakt daar link ik die pagina terug naar index.html maar dat gaat niet, geeft aan pagina niet gevonden .
wat gaat er fout ik heb toch moeite met de linken kan iemand mij daar een tip over geven? die pagina`s van porta zijn ook html pagina`s ik kan de link alleen maar geven als ik de gallery maak als ik deze gemaakt heb en open in frontpage dan kan ik alleen in de bron wat veranderen .zie bijlage

Bijlagen

Je hebt:
PHP:
<a href="index.html?detectflash=false">Flash-based album</a>
staat deze pagina in dezelfde map als index.html? Als het in een submap staat moet je ../ voor de link zetten, of misschien heb je een index.htm zonder l op het einde.

Op een website kan ook:
PHP:
<a href="/?detectflash=false">Flash-based album</a>
Je gebruikt ook nog ergens:
PHP:
J:\Mijn websites\...
dat verwijst naar een file op je harde schijf, andere bezoekers zullen dat dan niet zien. :)

Vr.Gr. Egel.

Je hebt:
PHP:
<a href="index.html?detectflash=false">Flash-based album</a>
staat deze pagina in dezelfde map als index.html? Als het in een submap staat moet je ../ voor de link zetten, of misschien heb je een index.htm zonder l op het einde.

Op een website kan ook:
PHP:
<a href="/?detectflash=false">Flash-based album</a>
Je gebruikt ook nog ergens:
PHP:
J:\Mijn websites\...
dat verwijst naar een file op je harde schijf, andere bezoekers zullen dat dan niet zien. :)

Vr.Gr. Egel.

Nee het is nog steeds niet gelukt, wel als ik in frontpage op voorbeeld klikt maar als ik de pagina`s upload naar het internet doet de link het niet
mijn index staat in het zelfde mapje als waar de album in staat met html van het fotogallery. Ik heb nu als link ..?index.html dat is mijn begin pagina maar de fotogallery link naar pagina niet gevonden
hopelijk nog meer suggesties wat ik fout kan hebben gedaan?

gr Monica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan