Geen machtiging en welke beheerder ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

burnproof

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2001
Ik heb nieuwe laptop gekocht waar W7 al op stond .
Uit de doos en geinstalleerd en draait prima.
Enkel als ik een bestandje download en dat wil opslaan in C/ programfiles
komt popup met de uitspraak dat ik niet de juiste machtiging heb om het daar op te slaan
maar geeft wel een voorstel om het op te slaan in een andere map met mijn naam.
Ook geeft de popup aan om kontakt met de beheerder op te nemen ?? maar dat ben ik toch zelf ??:o
Op mijn oude laptop kon ik gewoon opslaan waar ik wilde.
Iemand een oplossing ?

Ga eens naar gebruikers accounts, en maak daar een gebruiker aan met wachtwoord.
Opnieuw opstarten, en uiteraard met het account aanmelden wat je zojuist gemaakt hebt.
Wellicht de oplossing voor je.

Ga eens naar gebruikers accounts, en maak daar een gebruiker aan met wachtwoord.
Opnieuw opstarten, en uiteraard met het account aanmelden wat je zojuist gemaakt hebt.
Wellicht de oplossing voor je.

Ik heb tijdens instal al een gebruikersaccount aangemaakt met wachtwoord wat ik dus elke keer bij opstart moet invoeren om verder te kunnen.
Maar toch bedankt voor je reactie
Tevens staat in dat venstertje dat ik administrator ben ? Dus moet ik bij mezelf gaan vragen of ik bestandje mag opslaan waar ik wil ?

Laatst bewerkt:
Rechtsklik op c:/, ->eigenschappen->beveiliging->geavanceerd->eigenaar->bewerken->klik op de naam die je de machtigingen wilt geven.
Vink de onderste optie aan, eigenaar van ......
Vergeet niet op het op te slaan. (toepassen) Hiermee ben je volledig gemachtigd om willekeurig elke bewerking te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan